Gå til innhold

Mandags morra, ny dag, ny uke, nye muligheter?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Driver her nå i de tidlgere morgentimer (sto opp kl 4.30) å funderer på hva jeg skal finne på for at nok ei uke skal fly kjappest unna, her gjelder det nemlig å fylle dagene med gjøremål, prosjekter, aktiviteter osv for å få tida til å gå mens vi venter på junior.

Endret av Ugl@ ruger...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem står opp 4.30 (frivillig? ) ?

Jeg har ikke stått opp enda. Storesøster sto nettopp opp og lillebror sover søtt i senga si. Jeg hadde ikke vært våken om det ikke var for at jeg har fått i oppdrag å vekke mannen i skogen.

Håper uka di går fort, men rolig :)

Det er litt over 1 uke til vi reiser og det begynner å bli fullt på skjemaet her. Noe er hat noe er elsk :)

Men det er godt når tiden går også :D

Skrevet

Her er det klart for to veker utan bhg og med mannen på jobb. Då halvparten på jobben er i ferie kan eg ikkje forvente at han er heime før ungane er lagt. Og no er babyen forkjøla (for n'te gong) :(

I tillegg skal det visstnok hølje ned i dag :(

Skrevet

Jeg er mest spent på om jentungen blir frisk til fredag når vi skal til Kaptein Sabeltann.. Hun har selvsagt blitt skikkelig forkjøla og fått feber..

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Det er helt likt her; 2 uker uten bhg og venner som ikke er hjemme. Livet er grusommelig grusomt innen klokka er halv 9 og jeg merker dette kan bli 2 laaaange uker...

Så nå er det litt mnadag morra hey..

Skrevet

Planene for dagen ble forkasta da kroppen protester kraftig etter noen aktive dager med mye ordning og styring.

Skal bake kake til mannen som fyller år i dag, men ellers minimalt. Ungene går på "sjølstyr" og er ute med venner i nabolaget...bikkja holder stand her ved min side. Blir heklet litt til junior, tv og radio utgår pga dotter, sus og kraftig nedsatt hørsel...

Skrevet (endret)

God (?) mandag! 

Jeg vet man ikke skal klage på finværet, men HJELPES så varmt det er. 28 grader i skyggen ble en drøy overgang fra de 5 gradene vi hadde for kort tid siden. Det blåser heldigvis litt, men det finnes ikke fnugg av kjølende det heller. Isen smeltet faktisk enda fortere når vindkastene kom. 

Har bevilget meg en pause på sofaen mens matvarene står og varmes opp på kjøkkenet. Etter en nesten-svime-av-episode på butikken og helt gelékropp etter å ha kommet hjem så fant jeg ut at maten holder seg en ti minutters tid mens jeg peser litt på sofaen og drikker et glass vann.

Selv junior er slækk i dag, og tar en time-out på sofaen :) Feriestemning kan det vel kalles, ogluksus å kunne være innendørs i finværet, rett og slett fordi det er for varmt ute! Jøye meg, Trøndelag, jeg trodde ikke du hadde det i deg  :D

Endret av mama foodie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...