Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #1 Skrevet 6. juli 2014 .... Fordi jeg syns det er så vondt at han aldri vil ha sex.. Blir så lei meg når han alltid avviser meg. Nå orker jeg ikke prøve mer. Orker heller ikke å ligge fult av lyst å se på at han trykker på telefonen til han sovner. Han sier alltid at han er sliten. Hvis jeg legger opp til noe tidlig på kvelden sier han at vi kan kose når vi legger oss. Men da orker han ikke likevel. Hvis jeg prøver meg på når vi legger oss sier han vi må begynne å erte hverandre og få opp stemningen før vi legger oss.. Hjelpes meg.: jeg gir opp. Hadde oss halvveis en gang i påsken. Før det en gang i januar. Sånn ha det vært i 4 av de 6 årene vi har vært sammen.. Det gjør så vondt:( Anonymous poster hash: f8979...17c
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #2 Skrevet 6. juli 2014 Vet hvordan du har det... hadde det sånn i mange år.. veldig vondt og det knuser selvtilliten Endte med at jeg ble deprimert og fikk et sammenbrudd og han trakk seg enda lenger bort og endte i armene på ei ny dame. Ble slutt da og jeg gikk til psykolog og fikk bygd opp igjen selvtilliten min. har det ti ganger bedre nå. Anonymous poster hash: 809b1...605
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #3 Skrevet 6. juli 2014 Det gjør jeg og. Eller.. Helst legger jeg meg først og "sovner" før han legger seg. Men her er det pga maset til mannen. Jeg ER sliten! Sjelden hjelp å få med hus og barn så da må jeg gjøre alt i tillegg til studier og fulltidsjobb.. Jeg tenner på andre og bruker vibrator på meg selv når jeg er alene. Men lysten på han er fullstendig borte.. Synd, men sånn blir det når man ikke føler seg verdsatt ellers i hverdagen Anonymous poster hash: 3d83b...4b8
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #4 Skrevet 6. juli 2014 .... Fordi jeg syns det er så vondt at han aldri vil ha sex.. Blir så lei meg når han alltid avviser meg. Nå orker jeg ikke prøve mer. Orker heller ikke å ligge fult av lyst å se på at han trykker på telefonen til han sovner. Han sier alltid at han er sliten. Hvis jeg legger opp til noe tidlig på kvelden sier han at vi kan kose når vi legger oss. Men da orker han ikke likevel. Hvis jeg prøver meg på når vi legger oss sier han vi må begynne å erte hverandre og få opp stemningen før vi legger oss.. Hjelpes meg.: jeg gir opp. Hadde oss halvveis en gang i påsken. Før det en gang i januar. Sånn ha det vært i 4 av de 6 årene vi har vært sammen.. Det gjør så vondt:( Anonymous poster hash: f8979...17c Sånn hadde jeg det med eksen min. Når han gang på gang avviste meg ble jeg veldig lei meg, såret og han fikk meg til å føle meg liten og verdiløs. Sex er limet i et forhold og mannen din bidrar ikke akkurat til forholdet. Du er ung og du fortjener et nærhet, intimitet og et aktivt, sunt sexliv. Skaff deg ny mann. Det gjorde jeg og jeg er mye lykkeligere nå klem <3 <3 Anonymous poster hash: 82590...66c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå