Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #1 Skrevet 6. juli 2014 Sliter skikkelig med nettilgang og veldig ustabil telefonfirbindelse i det hele tatt. Flere jeg kjenner her i Ålesund er rammet av det samme.. Hva skjer? Har ikke hørt i media at det skal være problemer med Netcom.. Anonymous poster hash: 4d721...a2c
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #3 Skrevet 6. juli 2014 Vi sliter mye med dårlig dekning. ... bor i Buskerud. Vurderer å bytte tilbake til Telenor... Anonymous poster hash: dddb4...16a
Frøken Lakenskrekk Skrevet 7. juli 2014 #5 Skrevet 7. juli 2014 Har hatt det problemet i en ukes tid nå. Nettet detter ut hele tiden, nesten alle samtaler blir brutt og da oppdager vi at dekningen nesten er helt borte i noen sekunder. Skjer både med meg og samboeren. Vi bor veldig sentralt til og har full dekning og 4G til vanlig. Jeg har Samsung og han har iPhone så det er ikke tlf som Gjør det. Bor i Trondheim.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #6 Skrevet 7. juli 2014 Bor i Telemark og har ingen problemer. Anonymous poster hash: 068d5...9c2
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #7 Skrevet 7. juli 2014 JA! Har gjort det noen uker nå. De holder på å skifte ut alle senderene sine, og da tar de gjerne ned flere om gangen, før de får satt opp de nye. Anonymous poster hash: d80ca...8a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå