Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #1 Skrevet 6. juli 2014 De lå nettopp en tråd her, men da jeg forsøkte å svare kom det opp "you are not allowed to answer in hidden topics" eller noe sånt. Mystisk! Er det en hel Dib-verden som er skjult for meg?? How rude! Anonymous poster hash: 6bee0...027
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #2 Skrevet 6. juli 2014 Fikk det samme - ang. HI som syntes det var morsomt at en ungdom ble kjeftet huden full av sjefen på jobb i dag. Virker som om innlegget ble fjernet. Anonymous poster hash: 31526...c0e
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #3 Skrevet 6. juli 2014 Kanskje det hører til Forum+, og vistes for "alle" i en glitch? Anonymous poster hash: 9670d...c83
Nodisc Skrevet 6. juli 2014 #4 Skrevet 6. juli 2014 Kaaaaaanskje en tråd som en ikkje kan svare anonym på? Eg har ikkje peiling 😄
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #5 Skrevet 6. juli 2014 Eller kanskje glitch'en ikke var noen glitch men et stunt for å pirre vår nysgjerrighet! Anonymous poster hash: 6bee0...027
Gjest Kira Skrevet 6. juli 2014 #6 Skrevet 6. juli 2014 Hei, Jeg forsøkte å fjerne det så fort jeg kunne, da dette var et innlegg fra en velkjent spammer. Beklager, jeg trodde jeg rakk det før det kom noen svar. Kira Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #7 Skrevet 6. juli 2014 Jeg og prøvde å svare, fikk også beskjed om at jeg ikke fikk lov å svare! Skjønte ikke dritten jeg da altså Anonymous poster hash: 68503...481
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #8 Skrevet 6. juli 2014 Hei, Jeg forsøkte å fjerne det så fort jeg kunne, da dette var en innlegg fra en velkjent spammer. Beklager, jeg trodde jeg rakk det før det kom noen svar. Kira Brukermoderator Aha, derfor! Men av ren nysgjerrighet. Er det ut fra ip adresse, nick eller spørsmål som blir stilt, at dere vet at det er spam!? Og hva definerer dere som spaming? Anonymous poster hash: 68503...481
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #9 Skrevet 6. juli 2014 Hei, Jeg forsøkte å fjerne det så fort jeg kunne, da dette var et innlegg fra en velkjent spammer. Beklager, jeg trodde jeg rakk det før det kom noen svar. Kira Brukermoderator Ok, takk for svar. Kan jeg spørre om en ting? Hvordan kjenner dere dem igjen, siden du sier velkjent spammer? Regner med de ikke har samme bruker hele tiden..? Anonymous poster hash: 6bee0...027
Gjest Kira Skrevet 6. juli 2014 #10 Skrevet 6. juli 2014 Vi har problemer med en person som spammer ned forumet med jevne mellomrom. Ettersom dette er samme personen hver gang har vi innarbeidet noen rutiner som gjør slik at vi fanger det opp så tidlig som mulig. Jeg tror ikke jeg skal si noe mer om det her, da vedkommende helt sikkert leser denne tråden. Vil ikke gi han/hun noen tips Kira Brukermoderator
MammantilNurket Skrevet 6. juli 2014 #11 Skrevet 6. juli 2014 Vi har problemer med en person som spammer ned forumet med jevne mellomrom. Ettersom dette er samme personen hver gang har vi innarbeidet noen rutiner som gjør slik at vi fanger det opp så tidlig som mulig. Jeg tror ikke jeg skal si noe mer om det her, da vedkommende helt sikkert leser denne tråden. Vil ikke gi han/hun noen tips Kira Brukermoderator Anonymous poster hash: 3b9ba...131 Bra jobbet *klapp på skulderen*
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #12 Skrevet 6. juli 2014 Hei, Jeg forsøkte å fjerne det så fort jeg kunne, da dette var en innlegg fra en velkjent spammer. Beklager, jeg trodde jeg rakk det før det kom noen svar. Kira Brukermoderator Aha, derfor!Men av ren nysgjerrighet. Er det ut fra ip adresse, nick eller spørsmål som blir stilt, at dere vet at det er spam!? Og hva definerer dere som spaming? Anonymous poster hash: 68503...481 Altså alle vi andre kjenner jo igjen vedkommende så det gjør nok moderatorer også. Anonymous poster hash: fb77e...a35
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #13 Skrevet 6. juli 2014 Vi har problemer med en person som spammer ned forumet med jevne mellomrom. Ettersom dette er samme personen hver gang har vi innarbeidet noen rutiner som gjør slik at vi fanger det opp så tidlig som mulig. Jeg tror ikke jeg skal si noe mer om det her, da vedkommende helt sikkert leser denne tråden. Vil ikke gi han/hun noen tips Kira Brukermoderator Oki, takk for svar! Så da kan vedkommende være inne på forumet, men ikke delta i diskusjoner eller starte tråder hvis det er slik å forstå! Bra at dere slår hardt nedpå slike, dessverre alt for mange av de her inne! Anonymous poster hash: 68503...481
Gjest Kira Skrevet 6. juli 2014 #14 Skrevet 6. juli 2014 Oki, takk for svar! Så da kan vedkommende være inne på forumet, men ikke delta i diskusjoner eller starte tråder hvis det er slik å forstå! Bra at dere slår hardt nedpå slike, dessverre alt for mange av de her inne!Anonymous poster hash: 68503...481 Stemmer Dvs alle som ønsker kan gå inn og lese i trådene her, men man må være registrert bruker for å kunne opprette emner og svare i tråder. Kira
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #15 Skrevet 6. juli 2014 Jeg tror faktisk ikke jeg hadde skjønt at det var trolling, jeg. Folk gjør jo så mye rart.. Men reagerte litt på dette med 'jobb i dag', fordi det er søndag, men mange jobber jo på søndager, så dumme meg gikk rett på. Anonymous poster hash: 6bee0...027
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #16 Skrevet 6. juli 2014 Oki, takk for svar! Så da kan vedkommende være inne på forumet, men ikke delta i diskusjoner eller starte tråder hvis det er slik å forstå! Bra at dere slår hardt nedpå slike, dessverre alt for mange av de her inne!Anonymous poster hash: 68503...481 Stemmer Dvs alle som ønsker kan gå inn og lese i trådene her, men man må være registrert bruker for å kunne opprette emner og svare i tråder.Kira Ja det stemmer jo det, litt sent på kvelden nå kjenner jeg Anonymous poster hash: 68503...481
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #17 Skrevet 6. juli 2014 Jeg tror faktisk ikke jeg hadde skjønt at det var trolling, jeg. Folk gjør jo så mye rart.. Men reagerte litt på dette med 'jobb i dag', fordi det er søndag, men mange jobber jo på søndager, så dumme meg gikk rett på.Anonymous poster hash: 6bee0...027 Ja jeg hadde tenkt å spørre om hun mente en ansatt eller en pasient hvis hun jobbet innen helsevesenet,hehe;) Men det er som du sier, det er alt for mye rart her inne så det er ikke lett å "skille fløten fra melken" av og til Anonymous poster hash: 68503...481
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå