Gjest Helle_Høygir Skrevet 6. juli 2014 #1 Skrevet 6. juli 2014 Her kommer kveldens 2 små nøtter til dere 1. Hva er passende rate innen ukelønn for en liten sak som snart er skoleklar? Det har kommet opp siden det er visse ting som ønskes så veldig hardt og da sier mor at enten er det bursdag, jul eller spare. Og da kom oppfølgeren om hvordan spare. 2. Jeg skulle lese Uglas hat og elsk, men som ipaden ofte gjør - jeg ble bumpet og trykka på profilen. Føler meg titt og ofte halvt stalkerpsyko pga det der.. Men når jeg da var på vei ut av Uglas profil, så står det øverst "legg til som venn". Hva betyr dette? Regner ikke med at dib og face har blitt bestevenner slik at man kan venneforespørre her:) Jeg heller mer mot min manglende tekniske innsikt:) Så kjære damer kan dere opplyse meg i denne aftenstund?
Maleficent Skrevet 7. juli 2014 #2 Skrevet 7. juli 2014 1. 50.- kr i uken er raten her (8 år). Men det følger med oppgaver. Ta inn avisen, hente posten og gå ut med søppelposen. 2. Legger seg i en venneliste, enklere å sende mld til.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 7. juli 2014 #3 Skrevet 7. juli 2014 Hørtes ut som fine oppgaver det! Det kom igår "mamma jeg kan ta oppvasken, men da må jeg nok læres opp" Ah det er sånn å forstå! Du verden hva jeg ikke lærer og det før kl 9 en mandags morgen! Takk!
Kjell Vidar Skrevet 7. juli 2014 #4 Skrevet 7. juli 2014 Er godt at inflasjonen aldri tok igjen i lønnsøkning med årene. For 20 år siden fikk jeg 50 kr. Ikke pokker at guttene mine skal få 500% økning av det i ukelønn.
Iiiiik Skrevet 8. juli 2014 #5 Skrevet 8. juli 2014 Hos oss får 9-åringen og 6-åringen 30 kroner hvis de vasker et bad og rydder rommet på lørdag og sørger for at matbokser, beskjeder og leksebøker tas ut av sekken når de kommer fra skolen. Rydde av bordet etter seg, hente inn post og avis samt løpende smårydding utløser ingen lønn, det er kostnaden ved å være del av familien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå