Gå til innhold

Bryllupskonsept! Ønsker råd. Masse råd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei, here goes. 

Vielse:

Kirke, hvit kjole. Standard. 

Middag:

Lavvo i tre. Plass til 80 mennesker. Vår gjesteliste er nå på 65 (+11 barn) 

Turklær. Bål. Gitar. Saltkjøtt-lapskaus. Masse stearinlys og reinskinn.

Utenfor: Innleid hoppeslott til barna, kubb, hoppe-i-sekk-konkurranse, grilling av pølser + + Barna får bord inne i lavvoen sammen med oss også. 

Inne igjen: Ingen toastmaster. Ingen ønsker/forventninger om taler osv. Hvis noen vil reise seg og si noe på sparket er dette ok for oss. Kaker til dessert. Tenker vi spiser på engangsserviser osv. Får mat gratis av familiens kokk, så vi blir å kjøpe inn en del alkohol.

Hva tror dere? Legger ved bilde av lavvoen med stemningen vi ønsker oss. 

Anonymous poster hash: df809...9a6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

post-42-0-35731200-1404680416_thumb.jpg

Skrevet

Hvis det er det dere ønsker, så blir det nok perfekt :)

Skrevet

Så koselig- Helt perfekt i mine øyne :D

Anonymous poster hash: 87fc9...4ee

Skrevet

Jeg hadde elsket å være gjest i det bryllupet, men hadde ikke tatt med meg barna da... Ville hatt fri til å nyte det der!!

Anonymous poster hash: 1a8ad...9ad

Skrevet

Hadde vært livredd for utvikling av brann.

Anonymous poster hash: f71a6...a1d

Skrevet

Tusen takk for tilbakemeldinger :) 

Skrevet

Kjempekoselig!

Én bitteliten ting, if I may.. Er du sikker på at du ikke kan trylle frem ordentlig servise? Engangsgreier er så stusselig og vanskelig å spise av.

Ellers helt supert!

Anonymous poster hash: 685c4...4d1

Skrevet

Kjempekoselig!

Én bitteliten ting, if I may.. Er du sikker på at du ikke kan trylle frem ordentlig servise? Engangsgreier er så stusselig og vanskelig å spise av.

Ellers helt supert!

Og jeg leste først "lavvo i tre" som lavvo oppe i treet, og tenkte at det var da sprekt :D

Skrevet

Jeg synes det høres veldig koselig og avslappet ut. Jeg tenker bare på et par ting:

Hvordan tenker du deg det i praksis for gjestene? Skal de møte i turtøy i kirken eller skal de pynte seg, for så å skifte et eller annet sted etter vielsen? Hva om det blir kuling og regn. Er det plass nok i lavvoen for alle en hel kveld? Toalettmuligheter?

Skrevet

Kjempekoselig!

Ellers helt supert!Anonymous poster hash: 685c4...4d1

Og jeg leste først "lavvo i tre" som lavvo oppe i treet, og tenkte at det var da sprekt :DAnonymous poster hash: 685c4...4d1

Du er ikke den eneste, jeg tenkte også det,hehe ;)

Anonymous poster hash: 71872...4f6

Skrevet

Jeg synes det høres veldig koselig og avslappet ut. Jeg tenker bare på et par ting:

Hvordan tenker du deg det i praksis for gjestene? Skal de møte i turtøy i kirken eller skal de pynte seg, for så å skifte et eller annet sted etter vielsen? Hva om det blir kuling og regn. Er det plass nok i lavvoen for alle en hel kveld? Toalettmuligheter?

Det er plass til alle inne i lavvuen. Der er bar og en diger "gang" som også kan brukes. Tenker de kan møte i kirken i litt finere tøy om de vil. Hvis de vil møte i turtøy må de gjerne det, men det tror jeg ingen vil. Vielsen er klokken 14 og opplegget i lavvoen begynner 17. Der er tilgang til vanlige toaletter i ett hus (egen inngang) som ligger på samme plass. 

Ja været kan jeg ikke gjøre noe med, det må vi bare jobbe med ;)

Får heller ta plaske-konkurranse for barna da... Hehe. 

Skrevet

Bryllupet er i august btw :)

Skrevet

Flere? :)

Gjest Antarctica
Skrevet

Syns du skal koste på deg en toastmaster. Ikke for å GJØRE det mer formelt, men for å slippe kleine situasjoner (en taler som starter mens maten er varm og prater uendelig, så alle må spise kald lapskaus etterpå o l)

Skrevet

Ja mulig det men ønsker ikke toastmaster. Heldigvis er det ingen i våre familier som liker å tale :)

Gjest Antarctica
Skrevet

Vel, det hjelper gjestene (og deg.) Noen skal ønske velkommen, si at nå kommer desserten, gi info om lekemulighetene og hvor toalettene er, om drikkevarene osv. Men paret kan selvsagt ta det på seg selv.

Skrevet

Vel, det hjelper gjestene (og deg.) Noen skal ønske velkommen, si at nå kommer desserten, gi info om lekemulighetene og hvor toalettene er, om drikkevarene osv. Men paret kan selvsagt ta det på seg selv.

Godt poeng! Men- hvis vi ikke vil ha noen planlagte taler blir det ikke dumt å sette bort jobben med praktisk info? Da burde vi kanskje ta den selv? Damn it. Jeg tenker at det får bli en forlover-jobb ;)

Skrevet

Dytt.

Skrevet

.....

Skrevet

Silence is bliss?

Skrevet

Så stilig :)

Jeg ville imidlertid gått for skikkelig servise. Engangsservise er håpløst å spise av, Jeg ser for meg rustikke kjeramikkboller og vin/øl av krus. Dra ev.på IKEA (vi kjøpte (vin)glass og dekketøy til Nurkets dåp på IKEA - veldig greit).

Dersom jeg var invitert i ditt bryllup hadde jeg satt stor pris på å få så mye, og så detaljert, informasjon som mulig på forhånd. Kanskje i invitasjonen??

Kan dere alternativt lage en hjemmeside eller gruppe på Facebook??

Jeg synes også at dere bør ha en toastmaster :)

Skrevet

Takk for tips.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...