Ugl@ ruger... Skrevet 6. juli 2014 #1 Skrevet 6. juli 2014 (endret) Hater symaskinhelvete.... Har banna, steika og slitt meg igjennom å sy et "babynest" i dag, må jo hive meg på "trenden" jeg også må vite. Endte med sy siste rest for hånd, og må si det ble penere enn den fordømte symaskin utysket greide å prestere. Videre hater jeg flatpakke faenskapen av en svær kommode....har skuffer som må festes igjen, men det får vente til i morra. Kynnerene hat/ elskes...slitsomme, men de gjør vel sin misjon også.. Bekkenet er helt kjørt Halsbrann For øyeblikket er jeg døv på venstre øre, og hører pase dårlig på venstre, noe som fører til mye misforståelser og beskjeder som får meg hus forbi,, Elsker at jeg ble ferdig med babynestet, begynner å komme i mål med mangt og er fornøyd med innsatsen. Det er skoleferie og jeg kan sove leeeeeenge i morra... Neste helg reiser vi på ferie ❤️ Endret 6. juli 2014 av Ugl@ ruger...
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. juli 2014 #2 Skrevet 6. juli 2014 Høres ut som om du har nok å stri med, håper ferie gjør deg godt Elsk Vekta går nedover de melder fint vær om noen dager Har hatt lat dag i dag og ikke gjort noe Barna er i seng og beina på bordet 10 dager til vi reiser på ferie Hat Dårlig vær og kaldt Den ene katten har skadet foten sin litt og den er ute alene stakkar
Musemorbr / Skrevet 6. juli 2014 #3 Skrevet 6. juli 2014 Elsk: Halv-lillebroren min kommer opp fra hovedstaden i neste uke. Fikk vite det i dag. Gleder meg som en unge. Gutten har blitt myndig, og vi begynner endelig å få en slags søskenkontakt. Skikkelige onkeltendenser har han også. Dette begynner å bli bra. Elsk-hat: 28 grader ute i dag. 30 grader på soverommene nå... Hat: KLEGG! Tusenvis av dem. Vi gjør omtrent ikke annet enn å løpe vekk fra klegg.
Ugl@ ruger... Skrevet 7. juli 2014 Forfatter #4 Skrevet 7. juli 2014 To venstreører også ja...haha...hører passe dårlig på høyre også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå