Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #1 Skrevet 6. juli 2014 Jeg har datet en fyr to ganger nå og kjenner at jeg er forelsket! Deilig følelse, men nå er han på ferie med barna og familien sin. Vi skal dra på tur sammen om to uker. Har vært alenemor lenge nå og endelig føles alt bra. Men så er saken at jeg føler det kribler i hele meg og vet ikke hvordan jeg skal få tiden til å gå. Trenger sårt noen tips og gode ord! Anonymous poster hash: 82f61...fff
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #2 Skrevet 6. juli 2014 Nyyyt det Kriblingen varer nemlig ikke evig.. Anonymous poster hash: cc53c...071
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #3 Skrevet 6. juli 2014 Ikke så lett å nyte noe som kjennes så "smertefullt" men takk for tipset! Vet at det ikke varer evig, men er ikke digg når man er fra hverandre... Anonymous poster hash: 82f61...fff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå