Gå til innhold

Flere uten barn her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere prøvere og har dere prøvd lenge?

Hvor gammel er dere?

Anonymous poster hash: 65c8c...f67

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble gravid to ganger og mistet begge gangene, noe som forårsaket psykisk ustabilitet, så nå forsøker jeg å bli frisk så vi kan skape vår egen familie.

Anonymous poster hash: 067d2...680

Skrevet

Ble gravid to ganger og mistet begge gangene, noe som forårsaket psykisk ustabilitet, så nå forsøker jeg å bli frisk så vi kan skape vår egen familie. Anonymous poster hash: 067d2...680

Er 32 forresten og mannen er 36.

Anonymous poster hash: 067d2...680

Skrevet

28 år, enslig prøver. Går straks inn i 3 pp.

Anonymous poster hash: 6e7c8...755
Skrevet

Ble gravid to ganger og mistet begge gangene, noe som forårsaket psykisk ustabilitet, så nå forsøker jeg å bli frisk så vi kan skape vår egen familie. Anonymous poster hash: 067d2...680

Huff, så trist å høre, kondolerer <3

Håper du snart er frisk og at en liten spire er på vei til dere :)

Skrevet

Jeg har en sykdom, men vi planlegger så vidt å bli prøvere etterhvert. Kjenner det er veldig skummelt.

Anonymous poster hash: 14767...4b1
Skrevet

Jeg har ikke barn. Er prøver. prøvd i utgangspunktet i 7 år.

Skrevet

Jeg har en sykdom, men vi planlegger så vidt å bli prøvere etterhvert. Kjenner det er veldig skummelt. Anonymous poster hash: 14767...4b1

Ja, det er jo en skummel tanke, det syntes jeg også da vi startet prøvingen! Enda rarere var det den dagen testen ble positiv, skulle vi ha baby liksom?! Dessverre endte det i MA for noen uker siden, men vi er allerede i gang med prøvingen igjen :-) masse lykke til..:)

Skrevet

7 år, det var lenge :( regner med at dere har fått utredning? Håper uansett at spiren kommer til dere snart <3

Skrevet (endret)

7 år, det var lenge :( regner med at dere har fått utredning? Håper uansett at spiren kommer til dere snart <3

I utgangspunktet er det 7 år. Var da jeg slutta med p piller. Men har hatt mer fokus på det og bevisst prøvd kanskje bare de siste tre :) Men ja. Er utredet. Jeg har nå planer om å satse på å gå ned i vekt og slutte å røyke før jeg ber gynokologen om å henvise meg til assistert befruktning..

Endret av Frøken Ubesluttsom
Skrevet

7 år, det var lenge :( regner med at dere har fått utredning? Håper uansett at spiren kommer til dere snart <3Anonymous poster hash: 65c8c...f67

I utgangspunktet er det 7 år. Var da jeg slutta med p piller. Men har hatt mer fokus på det og bevisst prøvd kanskje bare de siste tre :) Men ja. Er utredet. Jeg har nå planer om å satse på å gå ned i vekt og slutte å røyke før jeg ber gynokologen om å henvise meg til assistert befruktning..
Men det er godt å høre, bra at du har klare mål! Plutselig sitter lille spiren på plass <3

Lykke til :)

Skrevet

Jeg har en sykdom, men vi planlegger så vidt å bli prøvere etterhvert. Kjenner det er veldig skummelt. Anonymous poster hash: 14767...4b1

Ja, det er jo en skummel tanke, det syntes jeg også da vi startet prøvingen! Enda rarere var det den dagen testen ble positiv, skulle vi ha baby liksom?! Dessverre endte det i MA for noen uker siden, men vi er allerede i gang med prøvingen igjen :-) masse lykke til.. :)

Haha, ja, den tanken er virkelig uvirkelig (fantastisk setning...)

Leit å høre det ikke klaffet, men lykke til med videre prøving! pga sykdommen har jeg vært temmelig nazi med prevansjon. Håper jeg kan bli gravid i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 14767...4b1

Skrevet

7 år, det var lenge :( regner med at dere har fått utredning? Håper uansett at spiren kommer til dere snart <3Anonymous poster hash: 65c8c...f67
Men det er godt å høre, bra at du har klare mål! Plutselig sitter lille spiren på plass <3

Lykke til :)

Takk for det :)

Skrevet

Ja, det er jo en skummel tanke, det syntes jeg også da vi startet prøvingen! Enda rarere var det den dagen testen ble positiv, skulle vi ha baby liksom?! Dessverre endte det i MA for noen uker siden, men vi er allerede i gang med prøvingen igjen :-) masse lykke til.. :)Anonymous poster hash: 65c8c...f67

Haha, ja, den tanken er virkelig uvirkelig (fantastisk setning...)Leit å høre det ikke klaffet, men lykke til med videre prøving! pga sykdommen har jeg vært temmelig nazi med prevansjon. Håper jeg kan bli gravid i det hele tatt. Anonymous poster hash: 14767...4b1
Takk for det, og lykke til til deg også når tiden er inne for at du føler deg klar, den er hvertfall en fantastisk spennende periode :)

Skrevet

Jeg er foressten 33 og samboer er 39 (40 i desember)

Skrevet (endret)

Ja. Har prøvd i tre år. To forsøk, avbrutt.

Får se hva det blir til.

25 og 27

Endret av klishe89
Skrevet

Ja. Har prøvd i tre år. To forsøk, avbrutt.

Får se hva det blir til.

25 og 27

Klem til deg <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...