Gå til innhold

Klippet av vaskeanvisning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte et (nytt) plagg fra en nettbutikk, fikk plagget tilsendt i posten til slutt, og skulle nå se hva plagget skal vaskes på osv.. Lette godt og lenge, og fant til slutt en bitteliten flik der vaskeanvisningen skulle være. Er at den er KLIPPET AV... Hvem klipper av vaskeanvisningen på et plagg de selger, da?? Aldri opplevd det før. Nå ANER jeg jo ikke hvordan plagget skal vaskes, hva det tåler osv.......

Sendte mail til nettbutikken (litt småkrasst, klarte ikke å la være :( ), men er det flere som har opplevd at nettbutikken har klippet av vakseanvisningen? Har de solgt meg et brukt plagg og sagt at det var nytt?

Anonymous poster hash: 5bc4a...8ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt:)

Skrevet

Dytter på denne....

Skrevet

Hva dytter du på? Vi kan jo ikke vite hva som er skjedd. Du får vente til du får svar fra nettbutikken

Anonymous poster hash: 0a0bb...e47
Skrevet

Hva dytter du på? Vi kan jo ikke vite hva som er skjedd. Du får vente til du får svar fra nettbutikken

Anonymous poster hash: 0a0bb...e47

Hvis du leser innlegget, kan du finne et spørsmål der jeg spør pm flere har opplevd det.

Skrevet

Jeg kan ikke se for meg en grunn til at de skulle ha klippet den av. Plagget må jo være brukt?! Evt. noe de har fått i retur og ikke sjekket godt nok.

Jeg ville reklamert, det mangler jo noe vesentlig - man må jo vite hvordan klærne skal vaskes!

Anonymous poster hash: ce52c...b49

Skrevet

Jeg kan ikke se for meg en grunn til at de skulle ha klippet den av. Plagget må jo være brukt?! Evt. noe de har fått i retur og ikke sjekket godt nok.

Jeg ville reklamert, det mangler jo noe vesentlig - man må jo vite hvordan klærne skal vaskes!Anonymous poster hash: ce52c...b49

Ja, heldigvis så ligger butikken i nærmeste by, selvom jeg bestilte på nettet. Så det er mulig å stikke innom der, etter avtale.. Sendte jo en mail, ikke hørt noe, men det er jo tidlig om morgenen.

Kan de bare selge returnerte varer videre uten å si ifra om det? Jeg trodde liksom at dersom jeg kjøpte en vare som skal være ny, så må den være ny :) har jo sett returnerte varer i de fysiske butikkene, men da er det en lapp på varen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...