Gå til innhold

Dere med barn på ca 1,5 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere i helgene? Evt ferien for den saks skyld (om dere skal være i Norge).

Jeg finner på mye gøy med gutten min på 1,5 år. Har samboer, men han "holder meg litt tilbake". Om vi skal finne på noe alle 3 blir vi bare sittende hjemme. Er litt ute med veslegutt i hagen, men ellers ligger han på sofaen mens jeg og gutten leker inne.

Hvis jeg gir faen i samboeren så sykler jeg og lillegutt tur, vi drar til barnehagen hans og leker, og vi besøker venner med barn på hans alder.

Jeg er en mye bedre mor alene enn sammen med samboer.

Dere andre: har dere tips til hva vi kan finne på i ferien? Tok ferie på fredag, og helgen har vært kjedelig (med unntak av når jeg bare tar med ungen og finner på noe gøy).

Anonymous poster hash: 0df3a...e47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alene med  et barn på 15 mnd. 
Vi gjør mest når vi treffer andre mammaer med barn på samme alder. Går turer, leker ute, lekeland, barnebondegård, parker, besøk hos hverandre osv..

Er vi hjemme en dag blir vi en del inne, litt ute her og der, men kjeder oss litt da.

Det beste er å finne på ting med andre som liker å være aktive med barna :)

Anonymous poster hash: 18868...a5d
Skrevet

Oi, høres kjipt ut. Hvorfor er han ikke med på det dere gjør? Hvordan er han (samboeren dette altså) hvis du legger planer som han er inkludert i og må være med på?

Legg planer for deg selv en dag, uten mann og barn, så må han aktivisere barnet. Kanskje han da skjønner at et barn på hans alder må tilrettelsegges for og kjeder vettet av seg hvis dere nære ligger på sofaen hele dagen...

Vi gjør forøvrig mye av det samme dere gjør (lekeplass, andemating, sykling, fonteneplasking, osv)

Anonymous poster hash: 5ec8f...160

Skrevet

Jeg har forsøkt, men er det ikke fotballkamp på tv så er det tour defrance eller skisport! :/

Har dratt ut uten ungen men kommer da hjem til sutrete unge, rotete hus (siden han har fått rote i kjøkkenskuffer uten tilsyn), og en samboer i samme stilling i sofaen som når jeg dro. Så jeg tar MED sønnen, uten unntak.

Anonymous poster hash: 0df3a...e47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...