Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #1 Skrevet 6. juli 2014 10000kr resten av mnd til kun mat og forbruk? Regninger betalt og ferietur m lommepenger har vi klart utenom disse Vi er to voksne og to barn. Anonymous poster hash: c2e0d...5b1
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #2 Skrevet 6. juli 2014 Fattigluser Anonymous poster hash: 40a27...74c
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #3 Skrevet 6. juli 2014 Det bør da være helt ok! Anonymous poster hash: 2ffc8...2ba
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #4 Skrevet 6. juli 2014 Mer enn jeg har, og jeg klarer meg fint. Luksus Anonymous poster hash: d32c2...c9b
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #5 Skrevet 6. juli 2014 Fattiglus vil jeg nok ikke kalle meg nei haha Men det er jo ikke akkurat flust Ser jo her inne er jo alle steinrike Anonymous poster hash: c2e0d...5b1
*SommerFrisk* Skrevet 6. juli 2014 #6 Skrevet 6. juli 2014 Det er vel så dere greier dere iallefall og det er vel det viktigste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå