Gå til innhold

Lite eller Ok med penger?


Anbefalte innlegg

Skrevet

10000kr resten av mnd til kun mat og forbruk? Regninger betalt og ferietur m lommepenger har vi klart utenom disse :)

 

Vi er to voksne og to barn.

 

Anonymous poster hash: c2e0d...5b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fattigluser



Anonymous poster hash: 40a27...74c
Skrevet

Det bør da være helt ok!

 

Anonymous poster hash: 2ffc8...2ba

Skrevet

Mer enn jeg har, og jeg klarer meg fint. Luksus ;)



Anonymous poster hash: d32c2...c9b
Skrevet

Fattiglus vil jeg nok ikke kalle meg nei ;) haha

Men det er jo ikke akkurat flust :) Ser jo her inne er jo alle steinrike :P

 

Anonymous poster hash: c2e0d...5b1

Skrevet

Det er vel så dere greier dere iallefall og det er vel det viktigste.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...