Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #1 Skrevet 6. juli 2014 Har en gutt som er 3 1/2, slutta med dag bleie nå i våres. Han har hatt små uhell innimellom, men har nå begynt å tisse seg ut hele tiden. Det virker som om han ikke bryr seg noe om det. Kan gå med ut tissa klær til det begynner å tørke. Han ble storebror igjen for en måned tid siden, kan det være en av årsaken tro? Så hvordan få denne gutten til å gå på do/potte? Begynner å bli ganske så frustrert. Anonymous poster hash: e6136...a0b
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #2 Skrevet 6. juli 2014 Putt på bleie igjen, han er tydeligvis ikke klar. Forklar at unger som ikke klarer å gå på do de må bruke bleie sånn som babyer. Minner dere ham om å gå på do ofte nok? Anonymous poster hash: 61847...3e7
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #3 Skrevet 6. juli 2014 Ville nok ikke satt på blei igjen jeg nei.du som voksen må ta kontroll og ha han ofter på do,kanskje hver time eller annenhver.Skryt masse av han...la han f.eks sette 5klistermerker på et ark...et for hver han tisser på do...og la han f,eks få en is til premie..etter hver som han klarer det..kan du gå over til 2-3dager der han ikke har uhell osv.... Anonymous poster hash: fdbea...91e
Gjest Angelstath Skrevet 6. juli 2014 #4 Skrevet 6. juli 2014 Jeg har hatt samme prob i år og mine er 5!! De er blitt for opptatte til å kunne ta seg tid til å gå på do. Innførte poeng system som funket. Sendte de ofte på do, og sa ifra i bgh. Tok 3 uker så trengte de ikke poeng systemet mer. Det var enkle ting de fikk som å velgr film, 2 eventyr til kvelden, gå i lekeparken, bake muffins etc. Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #5 Skrevet 6. juli 2014 Minner han på det ofte, men allikevel kan det gå 5 min så tisser han på seg. Anonymous poster hash: e6136...a0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå