Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #1 Skrevet 6. juli 2014 Hørte en forferdelig lyd nedenfra. Jeg trodde det var barnegråt. Gikk ned og der lå pusen og kunne ikke bevege bakparten. Hun led og skreik høyt. Kjørte så fort jeg kunne til dyrlegevakt. Tok røntgen og hun har brudd i bekkenet på tre steder. Veterinæren mener at det vil gro fint av seg selv, men hun må være i ro i 6-8 uker. Er i tvil om hva jeg skal gjøre. Hun får være på klinikken i natt for smertebehandling. Hun er bare ett år gammel. :-( Anonymous poster hash: 76a11...a8e
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #2 Skrevet 6. juli 2014 Forbered deg på at feriepengene går til dette Anonymous poster hash: ea0c2...6e9
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #3 Skrevet 6. juli 2014 Vi opplevde det med en katt da jeg var liten, tror han var ca like gammel som din. Han kom seg fint igjen og hadde ingen men. Men det er nok smertefullt, og katten må jo være helt i ro, noe som kan være en utfordring. Men katten min levde mange gode og aktive år etter sin ulykke Så for ham var det verdt å komme gjennom den smertefulle tiden. Håper det går bra med pusen din! <3 Anonymous poster hash: 6ce8b...8b5
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #4 Skrevet 6. juli 2014 Vår pus gikk med gips i noen uker. Den kom seg helt fint, og lever ett aktivt liv idag. Unger har den også fått etter det. Den tok det heldigvis med ro i noen uker. Lå og koste seg inne. Den ville ut på do og det fikk den lov til. Haltet ut i blomsterbedet for å gjøre fra seg, for så å legge seg på sofaen igjen. Allerhelst i en armkrok. Anonymous poster hash: ec883...357
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #5 Skrevet 6. juli 2014 Forbered deg på at feriepengene går til dette Anonymous poster hash: ea0c2...6e9 Idiotisk kommentar! Ingen sympati for HI? Tror du virkelig at penger betyr noe i en sånn situasjon ? Anonymous poster hash: 9a4e7...1e6
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #6 Skrevet 6. juli 2014 Forbered deg på at feriepengene går til dette Anonymous poster hash: ea0c2...6e9 Idiotsvar. De fleste dyreeiere er forsikret og betaler gladelig en sum for å få kjæledyr sitt vel hjem igjen. Masse god befring til lille pus, HI! 🐱🐾❤️ Anonymous poster hash: a2478...d38
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #7 Skrevet 6. juli 2014 Forbered deg på at feriepengene går til dette Anonymous poster hash: ea0c2...6e9 Aldri hørt om forsikring du da? HI: Masse god bedring til pusen din! Anonymous poster hash: c97ac...20d
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #8 Skrevet 6. juli 2014 Forbered deg på at feriepengene går til dette Anonymous poster hash: ea0c2...6e9 Aldri hørt om forsikring du da? HI: Masse god bedring til pusen din! Anonymous poster hash: c97ac...20d Nei hadde faktisk ikke hørt om det. Før nå.. da er det jo vell å bra. Ettersom jeg forstod hadde katta det bra etter forholda. Ho spurte jeg svarte... uuuuh Anonymous poster hash: ea0c2...6e9
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #9 Skrevet 6. juli 2014 La nå katten få slippe disse smertene !!! Anonymous poster hash: 91478...24c
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #10 Skrevet 6. juli 2014 La nå katten få slippe disse smertene !!! Anonymous poster hash: 91478...24c Det der er det dummeste jeg hører, og kun noe folk som setter penger over liv sier. Så lenge katten har mulighet til å bli frisk så er det helt feil å avlive. Folk sa det samme da katten min fikk kreft. Hun var da 7 år gammel og måtte igjennom en operasjon. Tok en måned før hun var seg selv igjen. Hun er i dag en sunn og frisk (og lykkelig!) 14 år gammel katt. Tror nok om jeg hadde spurt henne at hun selv ser at den ene måneden med ubehag var verdt det altså... HI: Hva er du i tvil om å gjøre? Smertebehandling til katt er fantastisk i dag, og dyrlegen er optimistisk Vær heller lykkelig over at det ikke ende verre for katten din! Anonymous poster hash: b318c...422
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #11 Skrevet 6. juli 2014 La nå katten få slippe disse smertene !!! Anonymous poster hash: 91478...24c Det der er det dummeste jeg hører, og kun noe folk som setter penger over liv sier. Så lenge katten har mulighet til å bli frisk så er det helt feil å avlive. Folk sa det samme da katten min fikk kreft. Hun var da 7 år gammel og måtte igjennom en operasjon. Tok en måned før hun var seg selv igjen. Hun er i dag en sunn og frisk (og lykkelig!) 14 år gammel katt. Tror nok om jeg hadde spurt henne at hun selv ser at den ene måneden med ubehag var verdt det altså... HI: Hva er du i tvil om å gjøre? Smertebehandling til katt er fantastisk i dag, og dyrlegen er optimistisk Vær heller lykkelig over at det ikke ende verre for katten din! Anonymous poster hash: b318c...422 Takk for svar alle sammen. Jeg var litt i tvil om det var riktig å la henne få leve, rett og slett. Da jeg så røntgenbildene var jeg sikker på at det ikke var håp. Men nå har jeg bestemt meg for at hun skal få være hos oss. Vi er veldig glad i henne alle sammen. Senest i dag tidlig la hun seg mellom oss fem i dobbeltsenga og koste seg. Så får vi bare håpe at det går bra videre... Anonymous poster hash: 76a11...a8e
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #12 Skrevet 6. juli 2014 Forbered deg på at feriepengene går til dette Anonymous poster hash: ea0c2...6e9 Idiotsvar. De fleste dyreeiere er forsikret og betaler gladelig en sum for å få kjæledyr sitt vel hjem igjen. Masse god befring til lille pus, HI! 🐱🐾❤️ Anonymous poster hash: a2478...d38 Tusen takk. Penger har liten betydning når vår kjære lille pus ikke har det godt. 😊 Anonymous poster hash: 76a11...a8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå