Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #1 Skrevet 6. juli 2014 Trodde samboeren kom gåendes ut av soverommet, mens jeg sitter med ryggen i mot. Kjenner noen går forbi med med tramping i gulvet og jeg snur meg og det er ingen her!! Så snur jeg meg mot boka og kjenner det igjen!!!! Midt på lyse dagen, kan jeg virkelig ha opplevd spøkelse eller noe nå??? Anonymous poster hash: ec2c9...37a
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #2 Skrevet 6. juli 2014 Det høres ut som om du har hatt besøk, ja Anonymous poster hash: 97c87...62a
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #3 Skrevet 6. juli 2014 Grøss.. ble ikke redd eller noe, bare følte noen ville ha selskap! :-p Anonymous poster hash: ec2c9...37a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå