Gå til innhold

Trenger dagmamma ganske fort! Fra stovner..


Mariamali

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg trenger en flink dagmamma for min 10 måneder gammel datter, fra august. Det haster litt.. Vi bor på stovner.

 

Ta kontakt om det er noe for deg :)

 

Mvh

Mariam Ali

Endret av Mariamali
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg trenger en flink dagmamma for min 10 måneder gammel datter, fra august. Det haster litt.. Vi bor på stovner.

 

Ta kontakt om det er noe for deg :)

 

Mvh

Mariam Ali

hei:) har du og datteren tid til og komme klokken 15 i dag for en samtale? det kommer en mor til og hennes barn og.jeg bor på Ammerud.med hilsen maria therese Lindstrøm 41067643

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei

Jeg trenger en flink dagmamma for min 10 måneder gammel datter, fra august. Det haster litt.. Vi bor på stovner.

 

Ta kontakt om det er noe for deg :)

 

Mvh

Mariam Ali

hei:) har du og datteren tid til og komme klokken 15 i dag for en samtale? det kommer en mor til og hennes barn og.jeg bor på Ammerud.med hilsen maria therese Lindstrøm 41067643

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi,jeg er interessert. Jeg har erfaring og gode referanser.. Takkk du kan kontakte meg på telefon 46242522.thanks..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er interessert. 

I would like to offer my babysitting skills. I am student, 23yo girl, living in Oslo. 

I have reliable experience, I am trustworthy and responsible. If you feel interested,I am available for interview, pm/call me on 941 39 850. Thank you. Jo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Heihei:)

Stiller gjerne opp er 18 år og har masse erfaring med barn. Bor på furuset som er litt unna Stovner. 0 problem å være hos deg eller hos meg!

Kontakt meg dersom du er interresert og forsatt ikke funnet dagmamma.

Nr er 98992240:)

Mvh Danah.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...