Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #1 Skrevet 6. juli 2014 Gutten vår er 7 mnd. Jeg samsover med han enda, det har alltid vært det enkleste pga ammingen. Nå føler jeg det er på tide at han sover i sin egen seng. Hvordan skal vi gå frem? Han er ganske urolig når han skal sove, han kaver en stund før han sovner og det er når jeg ligger sammen med han også. Samboer har ferie om en uke og da tenkte vi å ta denne kampen. Hvordan gjør vi dette? Jeg har hørt at det er 3-4 dager med et helsikken også går det fint etter det. Vi er mentalt forberedt og forventer noen dager hvor vi må sove på skift. Setter stor pris på alle forslag :-) Anonymous poster hash: ac8bb...263
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #2 Skrevet 6. juli 2014 Hadde sprinkelsengen inntil min seng jeg, la ungen i sin seng og lå selv i min, med armen gjennom sprinklene så jeg kunne holde barnet i hånden eller stryke på magen. Helt problemfritt. Anonymous poster hash: 9ba18...992
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #3 Skrevet 6. juli 2014 Hadde sprinkelsengen inntil min seng jeg, la ungen i sin seng og lå selv i min, med armen gjennom sprinklene så jeg kunne holde barnet i hånden eller stryke på magen. Helt problemfritt. Anonymous poster hash: 9ba18...992 Det er dessverre ikke så problemfritt å gjøre det sånn her. Han tuller seg og koser seg i sengen sin i kanskje 5-10 min, så når han blir ganske trøtt så begynner han å grine, han vil ikke ligge der og kaver og styrer. Så, hva kan jeg gjøre for at han skal finne roen og søvnen i sin egen seng uten å ligge inntil mamma hver natt? Anonymous poster hash: ac8bb...263
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå