MammantilNurket Skrevet 6. juli 2014 #1 Skrevet 6. juli 2014 Det må da være å regne som normal folkeskikk å utstyre barnet med høretelefoner?? Eller skal man bare forholde seg til ulyd fra spill og tegnefilm?? *irritert*
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #2 Skrevet 6. juli 2014 Selvfølgelig skal de bruke høretelefoner! Anonymous poster hash: 49fad...960
Mamsemums Skrevet 6. juli 2014 #3 Skrevet 6. juli 2014 Mine har hodetelefoner eller de får beskjed om å skru lyden helt av. Burde også vært forbudt ved lov å ha tastelyd på tastene på mobiler. Satt to timer på buss ved siden av 50 ish gammel dame som skrev kontinuerlig meldinger og som ikke hadde deaktivert tastelyd. Beep- beep-beep, holdt på å miste forstanden. Angrer på at jeg ikke sa i fra.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #4 Skrevet 6. juli 2014 Jeg er så gammel at jeg tåler lyder fra andre og lyder fra barn plager meg ikke det grann. "Ulyder" fra spill og tegnefilmer er helt greit for meg. Vil jeg ha det stille kan jeg bli hjemme Anonymous poster hash: e0787...481
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #5 Skrevet 6. juli 2014 Jeg er så gammel at jeg tåler lyder fra andre og lyder fra barn plager meg ikke det grann. "Ulyder" fra spill og tegnefilmer er helt greit for meg. Vil jeg ha det stille kan jeg bli hjemme Anonymous poster hash: e0787...481 Og jeg er så gammel at jeg vet at det går an å ta hensyn til de rundt seg:) Anonymous poster hash: 952a0...f2f
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #6 Skrevet 6. juli 2014 Jeg er så gammel at jeg tåler lyder fra andre og lyder fra barn plager meg ikke det grann. "Ulyder" fra spill og tegnefilmer er helt greit for meg. Vil jeg ha det stille kan jeg bli hjemme Anonymous poster hash: e0787...481 Og jeg er så gammel at jeg vet at det går an å ta hensyn til de rundt seg:) Anonymous poster hash: 952a0...f2f Det er jeg også, men å lempe litt på krava når det gjelder barna er ikke noe problem for meg. Anonymous poster hash: e0787...481
Himmel og hav Skrevet 6. juli 2014 #7 Skrevet 6. juli 2014 Jeg synes det er en like stor selvfølge at barn som spiller spill eller ser på film på fly bruker hodetelefoner som det er at jeg ikke setter lydboken min på høyttaler eller synger høyt.
MammantilNurket Skrevet 6. juli 2014 Forfatter #8 Skrevet 6. juli 2014 (endret) Jeg lurer på dette: 1) Handler ikke bruk av høretelefoner om å lære barn å ta hensyn til folk rundt seg? 2) Hvorfor skal barn på død og liv underholdes hele tiden? 3) Gjør vi voksne en så dårlig jobb med tanke på oppdragelse at barna må "stagges" med film og spill når de skal ferdes i det offentlige rom? Endret 6. juli 2014 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #9 Skrevet 6. juli 2014 Jeg lurer på dette: 1) Handler ikke bruk av høretelefoner om å lære barn å ta hensyn til folk rundt seg? 2) Hvorfor skal barn på død og liv underholdes hele tiden? 3) Gjør vi voksne en så dårlig jobb med tanke på oppdragelse at barna må "stagges" med film og spill når de skal ferdes i det offentlige rom? Jeg tenker du vil finne svar på alle 3 når nurket ditt er litt større Anonymous poster hash: e0787...481
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #10 Skrevet 6. juli 2014 Jeg lurer på dette: 1) Handler ikke bruk av høretelefoner om å lære barn å ta hensyn til folk rundt seg? 2) Hvorfor skal barn på død og liv underholdes hele tiden? 3) Gjør vi voksne en så dårlig jobb med tanke på oppdragelse at barna må "stagges" med film og spill når de skal ferdes i det offentlige rom? 1) Ja! Og altfor for mange foreldre går dessverre ut fra at resten av verden skal ta hensyn til deres barn og ikke omvendt. 2) Nei. 3) Ja og nei. Jeg synes at barn skal kunne tåle å oppholde seg i det offentlige rommet uten film eller spill i et begrenset tidsrom avhengig av flere forhold. Det praktiserer vi i hverdagen med 5-åringen. F.eks. på vei hjem fra skolen/bhg skal det være nok å prate med med mamma. Men på en lenge flytur synes jeg at iPad er på sin plass, av hensyn til omgivelsene såvel som barnet. På restaurant har vi bok med til vanlig, men er barnet trøtt eller vet vi at middagen skal være ekstra lang, eller vi vet at det blor voksensamtaler, tar vi med iPad. I mangel på barnepass er det den bånest beste løsningen når det gjelder å få spist voksenmiddag. Anonymous poster hash: bc052...f8b
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #11 Skrevet 6. juli 2014 Mine har hodetelefoner eller de får beskjed om å skru lyden helt av. Burde også vært forbudt ved lov å ha tastelyd på tastene på mobiler. Satt to timer på buss ved siden av 50 ish gammel dame som skrev kontinuerlig meldinger og som ikke hadde deaktivert tastelyd. Beep- beep-beep, holdt på å miste forstanden. Angrer på at jeg ikke sa i fra. Hahaha, huff! Jeg hadde utviklet tics både her og der! Buisnessidé for t-skjorter! Påtrykkede etiketteregler for gadgets Anonymous poster hash: 49078...7f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå