Gå til innhold

Skjørtedamer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst å bytte ut alle bukser med skjørt! Å være jentete hele tiden, men ikke direkte dollete :P

Noen som har ideer til innkjøp? Hva er pent av skjørt?

Anonymous poster hash: ea223...6ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klokkeskjørt. Elsker det.

Anonymous poster hash: 48453...b21

Skrevet

Bruker alle slags skjørt jeg. Lange, mellom, korte med og uten bukser eller annet under....;) Skikkelig skjørt/kjoledame! Bruk det du liker og føler deg vel i:)

Skrevet

Jeg blander meg galant inn i denne tråden, for jeg har også et spm ang skjørt :P

For jeg vil også begynne å bruke mer skjørt og har kjøpt et par stykker, men så vet jeg ikke hva jeg skal bruke oventil og har dermed ikke brukt skjørtene :P Prøvde å spørre hun damen i butikken, men hun sa jeg kunne bruke hva jeg ville, så jeg ble ikke noe klokere ;)

Skrevet

Hva slags skjørt har du kjøpt da? 

Hun har jo rett, du kan bruke singlet til, gensre du henger løst over, bluser du stapper nedi skjørtekanten, singlet med cardigan osv.. Det er jo bare å prøve å se hva som passer best til akkurat det skjørtet du har.

Anonymous poster hash: 8967c...8a9
Skrevet

Jeg blander meg galant inn i denne tråden, for jeg har også et spm ang skjørt :P

For jeg vil også begynne å bruke mer skjørt og har kjøpt et par stykker, men så vet jeg ikke hva jeg skal bruke oventil og har dermed ikke brukt skjørtene :P Prøvde å spørre hun damen i butikken, men hun sa jeg kunne bruke hva jeg ville, så jeg ble ikke noe klokere ;)

Jeg tenker at skjørt som sitter stramt over hoftene kan man ha en litt løsere overdel til, mens skjørt som sitter løst over hoftene bruker man en smalere overdel til. Har man et vidt skjørt og en vid overdel blir man veldig firkantet i fasongen og ser ut som man har kledd seg i telt. 

Ellers kan jo alt av overdeler brukes, bluser, topper, gensere, singlet, en litt figurnær t-skjorte osv..

For å få tips er det bare å gå inn i nettbutikkene og søke på skjørt, de fleste vises jo frem på en modell med klær på overkroppen også ;)

Anonymous poster hash: 5d08c...992

Skrevet

Så kjekt det er flere :)

Har sett på Zalando og Ellos, det er så masse fint!

HI

Anonymous poster hash: ea223...6ee

Gjest Angelstath
Skrevet

Jeg tror HM har masse skjørt for tiden. Jeg kastet alle mine bukser lengt inn i skapet i år og tok fart i skjørt bruken. Selvtilitten øke hurtig! Bruker alt fra singlett, pene topper, bluser og gensere til. Til og med joggesko!!!

Sporty med skjørt funker fett!!!

Skrevet

Joggesko og skjørt er grusomt. Det funker IKKE, uansett om du synes det ser bra ut hjemme foran speilet.

Anonymous poster hash: f808f...e98

Skrevet

Jeg går KUN med skjørt, selv på vinteren :)
Kjempefint og feminint. Syns alt går til.

Anonymous poster hash: 9e4f2...fd1
Skrevet

Åh, det vil jeg begynne med også!

Anonymous poster hash: c6b4a...cb4

Skrevet

Kan vi starte en skjørteklubb, legge ut bilder og tipse hverandre:)

Anonymous poster hash: c6b4a...cb4

Skrevet

Jeg ELSKER skjørt og kjoler, behagelig og feminint, bukser er så kjedelig!

Bruker bluse med f.eks. kort el lang cardigan, kort genser over A-formet skjørt er veldig flatterende. Blyantskjørt med leggins.

Føler meg som en lady :-)

Skrevet

Skjørt er helt fint for late feriedagene og kontorsitting, men vil du være litt mer aktiv er det sjelden noe godt valg. Det er ikke like greit å sykle eller spille fotball med ungene i skjørt, det er sjelden noen god idee å velge skjørt hvis du skal ake med ungene eller klatre i trær. Å bruke skjørt hele tiden gjør deg mindre spontan og mer kjedelig.

Anonymous poster hash: e0301...039

Skrevet

Skjørt er helt fint for late feriedagene og kontorsitting, men vil du være litt mer aktiv er det sjelden noe godt valg. Det er ikke like greit å sykle eller spille fotball med ungene i skjørt, det er sjelden noen god idee å velge skjørt hvis du skal ake med ungene eller klatre i trær. Å bruke skjørt hele tiden gjør deg mindre spontan og mer kjedelig.

Har både syklet og klatret i trær med skjørt jeg :)

Skrevet

Da lurer jeg på noe!

Jeg har timeglassfigur og er en str s/m.

Jeg liker skjørt men føler jeg ser større ut i alle jeg prøver så går aldri med det.

Hvilke skjørt bør jeg bruke? Og hvilke overdeler til?

:)

Anonymous poster hash: 88dca...27e

Skrevet

Skjørt er helt fint for late feriedagene og kontorsitting, men vil du være litt mer aktiv er det sjelden noe godt valg. Det er ikke like greit å sykle eller spille fotball med ungene i skjørt, det er sjelden noen god idee å velge skjørt hvis du skal ake med ungene eller klatre i trær. Å bruke skjørt hele tiden gjør deg mindre spontan og mer kjedelig.Anonymous poster hash: e0301...039

Har både syklet og klatret i trær med skjørt jeg :)Anonymous poster hash: 9e4f2...fd1
Det har jeg også. Det er derfor jeg vet at skjørt ikke er noe fornuftig antrekk for slike aktiviteter. Timevis kan det være direkte farlig.

Skrevet

Skjørt er helt fint for late feriedagene og kontorsitting, men vil du være litt mer aktiv er det sjelden noe godt valg. Det er ikke like greit å sykle eller spille fotball med ungene i skjørt, det er sjelden noen god idee å velge skjørt hvis du skal ake med ungene eller klatre i trær. Å bruke skjørt hele tiden gjør deg mindre spontan og mer kjedelig.Anonymous poster hash: e0301...039

Har både syklet og klatret i trær med skjørt jeg :)Anonymous poster hash: 9e4f2...fd1
Det har jeg også. Det er derfor jeg vet at skjørt ikke er noe fornuftig antrekk for slike aktiviteter. Timevis kan det være direkte farlig.

Kommer an på skjørtet. For meg er det uproblematisk. 

Skrevet

Da lurer jeg på noe!

Jeg har timeglassfigur og er en str s/m.

Jeg liker skjørt men føler jeg ser større ut i alle jeg prøver så går aldri med det.

Hvilke skjørt bør jeg bruke? Og hvilke overdeler til?

:)

Anonymous poster hash: 88dca...27e

A-line skjørt er fint på alle. 

Pass på hvor skjørtet ender. Ankler eller rett over kneet er mest slankende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...