Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #1 Skrevet 6. juli 2014 Ja jeg er det...ser ingen grunn heller!! Er tidlig gravid, 8 uker. Er sjeldent på toalettet med nr 2. Men jeg er full av luft!! Alt fra noe jeg ikke kan beskrive som annet enn monsterpromper fra en annen verden! Tror nesten rompa skal revne!! Til små varme smygere som kjennes ut som rent etsende syre i baken! Løper på toaletter og tørker forsiktig med mykt papir, men der er ingenting.. Men jeg er så sår at jeg knapt kan sitte!! Sitter over på ene skinesiden, bruker ikke g-steng, skyller og vasker flere ganger om dagen. Lufter og står i... Er det bare rompa mi som har tatt helt av eller!?!? Anonymous poster hash: 06fc0...f4f
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #2 Skrevet 6. juli 2014 Vask deg godt, tørk godt og smør deg med Inotyol. Been there, done that. Anonymous poster hash: c5182...13e
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #3 Skrevet 6. juli 2014 Hahah, flirte godt av beskrivelsen din hvertfall Anonymous poster hash: b8df2...6c8
<3 2G <3 Skrevet 6. juli 2014 #4 Skrevet 6. juli 2014 Slutt å vaske og tørke så ofte, du dreper den naturlige floraen! Alcosanal funker godt her. Evt potetmel. Luft godt og bruk bomullstruser. Se om det funker å bruke laktulose for å få fart på magen så du får ut mer enn luft
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå