Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #1 Skrevet 6. juli 2014 Jeg elsker han. Og han gir meg mye godt her i livet. Men han er så kjedelig innimellom (som regel). Han har alltid hatt mye folk rundt seg og virket som en veldig sosial kar med mye som skjer i livet. Men etter at vi ble sammen er han bare sosial hvis jeg er borte en helg (og da høres det ut som han har det kjempegøy), selvom jeg sier hele tiden at jeg synes han kam være med venner selvom jeg er hjemme. Hans greie er å se på serier- det er fint og vi ser på noen sammen. Men det har blitt ALt vi gjør sammen omtrent :/ hele uka. Ser å serier, hver kveld. Skal til storby snart, og da klager han bare over hvor kjipt ditt og datt er med den storbyen. Knuser min glede over å dra dit Når jeg sier at vi er invitert noe sted etc. Så sier han alltid "Åja" litt bekymret. Aldri "så gøy eller- så koselig da . Savner å ha en litt eventyrlysten person i livet mitt. En som finne moroa i hverdagen og vil utvide horisonten sin. Men han er litt trangsynt synes jeg. Jeg elsker han, uten tvil! Har aldri vært så bestemt på å få noe til å funke. Men går det an å leve sånn? Må jeg bare ha eventyrlystne venninner og finne på Ting med de istedenfor? Anonymous poster hash: 180b1...5a3
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #2 Skrevet 6. juli 2014 Hva er det du ville finne på da,sånn i hverdagen tenker jeg da! Mannen min og jeg har også en ganske rutinepreget hverdag, men når vi først reiser noen sted eller er sosiale, så har vi det veldig kjekt sammen! Men hverdage er hverdag, og kan være ganske kjedelig! Anonymous poster hash: c2a9c...8cc
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #3 Skrevet 6. juli 2014 Min ble også ganske kjedelig og veldig hjemmekjær etter at vi ble sammen. Bare jeg som finner på noe med andre, han er med på det som begge er invitert på, gitt at jeg vil. Vi reiser en del sammen, og koser oss masse sammen. Først trodde jeg han hadde erfaring med å ikke få lov eller noe av tidligere kjærester, men det var rett og slett det at han ikke likte så godt å være singel og da fant han på mest mulig da han ikke hadde kjæreste. Det gir forsåvidt mening, for han er en mann som liker veldig godt å slappe av hjemme med familie og kanskje aller mest kose seg med barna. Kanskje din er samme type? Han er en fantastisk kjæreste og suveren mann, så jeg beholder han til tross for at han er litt kjedelig:) Anonymous poster hash: 017a0...c18
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #4 Skrevet 6. juli 2014 Hos oss er det motsatt, mannen er DET fyrverkeriet og jeg trives best hjemme. Syns selvfølgelig det er kjempehyggelig å gjøre ting av og til, men ikke hele tiden. Anonymous poster hash: 0b733...a4d
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #5 Skrevet 6. juli 2014 Min liker seg best foran tvn. Hele dagen... Gørr! Anonymous poster hash: 0df5f...1b7
Mandala Skrevet 6. juli 2014 #6 Skrevet 6. juli 2014 Jeg var sammen med en sånn kjedelig person før, og for meg er ikke det noe. Vi trenger ikke finne på så mye utenfor husets fire vegger, men for meg er det viktig å ha det gøy i hverdagen også. Og hvertfall viktig at ikke partneren ødelegger gleden i enhver opplevelse ved å være negativ... Men elsker du ham, så kan dere vel få det til å funke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå