Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #1 Skrevet 6. juli 2014 Hvilken farge ville du valgt av grey leaves og dark grey? Klarer ikke bestemme meg... Skal ha classic chrome understell! Evt andre farger som er fine?!? Håper noen vil svare Anonymous poster hash: 62c51...3ce
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #3 Skrevet 6. juli 2014 Har du sjekket ut den nye 2015 kolleksjonen? Var noen fine der:-) Anonymous poster hash: d78ce...84e
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #4 Skrevet 6. juli 2014 Ja, har sett den men syns det var så mange som var for mørke også syns jeg det er stilig når bagen har hvite detaljer som hentes igjen i det hvite på hjulene. Blir liksom en helhet da. Har vært veldig forelsket i grey leaves lenge. Men så ble jeg redd for at jeg blir lei den siden den er såpass mønstrete.. Derfor vipper jeg veldig mellom disse to fargene... Der er så vanskelig. Vognen er jo såpass dyr at jeg vil ikke angre 🙈 Anonymous poster hash: 62c51...3ce
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #5 Skrevet 6. juli 2014 Jeg har grey leave og elsker den! Ikke lei av den jeg! Anonymous poster hash: c462e...6c6
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #6 Skrevet 6. juli 2014 Åh, jeg klarer ikke bestemme meg..... Har dere begynt å bruke sportsdelen? Fungerer den bra? Vil ha en vogn med fire faste lufthjul slik at jeg kan gå lange komfortable turer håper ikke sportsdelen er helt håpløs for jeg vil gjerne bruke den også. Leser om så mange som bytter vogn når man bytter fra bag til sport.. Men jeg finner ingen andre som oppfyller kravene mine til sportsvogn for jeg vil ha barnet vendt mot meg så lenge som mulig... Anonymous poster hash: 62c51...3ce
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #7 Skrevet 6. juli 2014 Åh, jeg klarer ikke bestemme meg..... Har dere begynt å bruke sportsdelen? Fungerer den bra? Vil ha en vogn med fire faste lufthjul slik at jeg kan gå lange komfortable turer håper ikke sportsdelen er helt håpløs for jeg vil gjerne bruke den også. Leser om så mange som bytter vogn når man bytter fra bag til sport.. Men jeg finner ingen andre som oppfyller kravene mine til sportsvogn for jeg vil ha barnet vendt mot meg så lenge som mulig... Anonymous poster hash: 62c51...3ce Jeg bruker sportsdelen nå ja! Jenta er sju mnd og ville opp å se Den er herlig å trille! Jeghar sportsunderstellet så det er jo litt tyngre, men jeg går tur for trimmens skyld så det gjør ingenting Dener lun og god og vereldig stabil! Hun sover ute i stivkuling uten at jeg er redd for velting! Lun vogn er et must her på vestlandet hvor det er mye vind og nedbør jeg har hatt mye vogner til mine tre barn, men kommer alltid tilbake til denne! Anonymous poster hash: c462e...6c6
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #8 Skrevet 6. juli 2014 Jeg hadde edge duo med sportsunderstell. Synes det ble veldig tungt, likte ikke understellet. Nå kutter de sportsunderstellet på 2015 modellene. Har du sett det nye duo s air? Det skal jeg ha, deilig med svingbare hjul som er ganske store med luft! Faste hjul er ok med babybag, men personlig synes jeg det blir tungvint når man bruker sportsdelen. Anonymous poster hash: d78ce...84e
Septembergull:) Skrevet 6. juli 2014 #9 Skrevet 6. juli 2014 Jeg hadde edge duo med sportsunderstell. Synes det ble veldig tungt, likte ikke understellet. Nå kutter de sportsunderstellet på 2015 modellene. Har du sett det nye duo s air? Det skal jeg ha, deilig med svingbare hjul som er ganske store med luft! Faste hjul er ok med babybag, men personlig synes jeg det blir tungvint når man bruker sportsdelen. Anonymous poster hash: d78ce...84e Har du link til duo s air? Finner bare vanlig duo s på sidene til Emmaljunga... Hadde vært fantastisk med luft i hjulene
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #10 Skrevet 6. juli 2014 Jeg hadde edge duo med sportsunderstell. Synes det ble veldig tungt, likte ikke understellet. Nå kutter de sportsunderstellet på 2015 modellene. Har du sett det nye duo s air? Det skal jeg ha, deilig med svingbare hjul som er ganske store med luft! Faste hjul er ok med babybag, men personlig synes jeg det blir tungvint når man bruker sportsdelen. Anonymous poster hash: d78ce...84e Jeg har også hatt sportsunderstell før, og solgte den med veldig tungt hjerte fordi den var aaaltfor tung med sportsdelen på! når baby sov så ble tyngdepunktet helt feil og den ble forferdelig tung å trille.. Ser for meg at classic understellet er lettere å trille siden man kan justere fjæringen ettersom barnet blir tyngre. Vipper veldig mellom hvilken farge jeg skal velge.... Noen flere innspill på farge?? Grey leaves eller dark grey og hvorfor?!? Anonymous poster hash: 62c51...3ce
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #11 Skrevet 7. juli 2014 Gørrkjedelig farge begge to. Synes den i creme fargen er finest. Anonymous poster hash: 13ebd...915
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå