Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #1 Skrevet 6. juli 2014 selv har jeg tunika å trekvart tights! haha som alle missliker så fælt her. også langt hjerte sølv kjede:-) Anonymous poster hash: 2bf23...9b1
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #2 Skrevet 6. juli 2014 Morgenkåpe ;-) Blir nok kort tights på meg i dag, hvit til og med, og en stor god genser over siden det er regn og grøssent her i dag. Anonymous poster hash: cbd88...ea5
Frøken Ubesluttsom Skrevet 6. juli 2014 #3 Skrevet 6. juli 2014 Capribukse, med vide bein i sånn behagelig stoff, og foreløpig bare bh... Er så varmt selv om det regner.
catchbaby Skrevet 6. juli 2014 #4 Skrevet 6. juli 2014 Foreløpig kun singlet og truse. Ligger enda i senga og chillaxer. Hva jeg skal kle på meg etter dusjen er usikkert, men at det skal være komfortabelt er helt sikkert
BareMas Skrevet 6. juli 2014 #5 Skrevet 6. juli 2014 Minst mulig. Høygravid på en av trøndelags varmeste dager var ikke særlig smart...
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #7 Skrevet 6. juli 2014 Tights til midt på leggen og singlet med en storskjorte over. Når man er så gravid at man ikke kan ligge på stranden fordi det er fare for at Greenpeace vil komme og slepe meg til sjøs så er dette faktisk nesten det eneste antrekket som fungerer. :') Anonymous poster hash: 493ff...2d6
Håpet om nr 3 :-) Skrevet 6. juli 2014 #8 Skrevet 6. juli 2014 I dag er det kose dag:-) Joggebukse (sånn tynn cubus)og singlet ♡
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #9 Skrevet 6. juli 2014 Adidas-tights, singlet og hettejakke! :-) Anonymous poster hash: 7614d...fad
Serepta Skrevet 6. juli 2014 #10 Skrevet 6. juli 2014 Posete capribukse og sliten t-skjorte. Rydde og vaskedag :-) Men vi skal i middagsbesøk seinere i dag, så da blir det vel noe mer presentabelt.
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. juli 2014 #11 Skrevet 6. juli 2014 Ingenting enda. Men tenkte på en behagelig bukse i lin (?) og en singlet og/eller t-shirt.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #12 Skrevet 6. juli 2014 Løs leopard kjole som når meg til knærne. Må alltid være pynter, selv om det er søndag og vi bare er hjemme. Er slitsomt, men kan ikke noe for det. Anonymous poster hash: 68276...cde
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #13 Skrevet 6. juli 2014 Løs leopard kjole som når meg til knærne. Må alltid være pynter, selv om det er søndag og vi bare er hjemme. Er slitsomt, men kan ikke noe for det. Anonymous poster hash: 68276...cde Bare et spm. Når du er hjemme, klarer du ikke å gå med en behagelig, men pen bukse heller? Jeg er avhengig av å komme hjem og få kle meg i noe behagelig og samtidig føle meg pen! Syns jeg ser pen ut nå med adidas-tightsen min jeg;) Må ha klær jeg kan åpne døra med iallfall! Ingen kritikk! Man må få bestemme selv! Men siden du skrev det var slitsomt liksom! Anonymous poster hash: 7614d...fad
Gemini77 Skrevet 6. juli 2014 #14 Skrevet 6. juli 2014 Bikini her jeg ligger ved bassenget og soler meg :-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. juli 2014 #15 Skrevet 6. juli 2014 Posecapri og singlet. Fyllesyk på sofaen
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #16 Skrevet 6. juli 2014 Ingenting:-) Huff, blir liggende i senga idag;-) Anonymous poster hash: b1d68...4be
mamma_bergen Skrevet 6. juli 2014 #17 Skrevet 6. juli 2014 Ynglingsslafsbuksen min, også kalt lillabuksen Og en slitt genser
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #18 Skrevet 6. juli 2014 Løs leopard kjole som når meg til knærne. Må alltid være pynter, selv om det er søndag og vi bare er hjemme. Er slitsomt, men kan ikke noe for det. Anonymous poster hash: 68276...cde Bare et spm. Når du er hjemme, klarer du ikke å gå med en behagelig, men pen bukse heller? Jeg er avhengig av å komme hjem og få kle meg i noe behagelig og samtidig føle meg pen! Syns jeg ser pen ut nå med adidas-tightsen min jeg;) Må ha klær jeg kan åpne døra med iallfall! Ingen kritikk! Man må få bestemme selv! Men siden du skrev det var slitsomt liksom! Anonymous poster hash: 7614d...fad Jo, hehe ;-) men da har jeg som regel på jump suit eller kjole - behagelige selvfølgelig. Må se bra ut uansett, går med tights og joggebukser, men da men en stram topp. Har alltid vært glad i pynte meg, fikser alltid neglene mine med farger som matcher antrekk fks.:-) Anonymous poster hash: 68276...cde
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #19 Skrevet 6. juli 2014 Ammedag på høyt nivå, er enda i pysjbukse og bh. Spent å se hvor lenge jeg blir gående sånn her idag. Anonymous poster hash: 13a3e...6ac
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #20 Skrevet 6. juli 2014 Løs leopard kjole som når meg til knærne. Må alltid være pynter, selv om det er søndag og vi bare er hjemme. Er slitsomt, men kan ikke noe for det. Anonymous poster hash: 68276...cde Bare et spm. Når du er hjemme, klarer du ikke å gå med en behagelig, men pen bukse heller? Jeg er avhengig av å komme hjem og få kle meg i noe behagelig og samtidig føle meg pen! Syns jeg ser pen ut nå med adidas-tightsen min jeg;) Må ha klær jeg kan åpne døra med iallfall! Ingen kritikk! Man må få bestemme selv! Men siden du skrev det var slitsomt liksom! Anonymous poster hash: 7614d...fad Jo, hehe ;-) men da har jeg som regel på jump suit eller kjole - behagelige selvfølgelig. Må se bra ut uansett, går med tights og joggebukser, men da men en stram topp. Har alltid vært glad i pynte meg, fikser alltid neglene mine med farger som matcher antrekk fks.:-) Anonymous poster hash: 68276...cde Ja der er jeg enig! Klarer ikke å gå med joggebukse og stor hettegenser altså! Hettegenseren jeg har på meg idag til tightsen min er inntilsittende og ganske ny! Har som oftest på stram topp også! Vil også se bra ut!:-) Anonymous poster hash: 7614d...fad
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #21 Skrevet 6. juli 2014 Ingenting:-) Huff, blir liggende i senga idag;-) Anonymous poster hash: b1d68...4be Til info... Godt fyllesjuk så kaffe og serier på senga:-)) Anonymous poster hash: b1d68...4be
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #22 Skrevet 6. juli 2014 Truse, bh og t-skjorte. Rar klam luft i nord trøndelag i dag! Anonymous poster hash: 47ca6...804
Hønemor30 Skrevet 6. juli 2014 #23 Skrevet 6. juli 2014 Tynn bomullsbukse,sånn pysjbukse aktig. Og singlet. Vet ikke om det blir noe annet i dag
Mandala Skrevet 6. juli 2014 #24 Skrevet 6. juli 2014 En grå tynn joggebukse og en grå genser. Etter dusj senere idag blir det bare truse og singlet.
TøffiTrynet☠ Skrevet 6. juli 2014 #25 Skrevet 6. juli 2014 Blomstrete tights og en oversized stripete genser! Behagelig og kult, synes jeg... 😜 Selv om dibs motepoliti sikkert mener noe helt annet! 😳😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå