Gå til innhold

hva har du på deg idag da?:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

selv har jeg tunika å trekvart tights! haha som alle missliker så fælt her. også langt hjerte sølv kjede:-)

Anonymous poster hash: 2bf23...9b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morgenkåpe ;-) Blir nok kort tights på meg i dag, hvit til og med, og en stor god genser over siden det er regn og grøssent her i dag.

Anonymous poster hash: cbd88...ea5

Skrevet

Capribukse, med vide bein i sånn behagelig stoff, og foreløpig bare bh... Er så varmt selv om det regner.

Skrevet

Foreløpig kun singlet og truse. Ligger enda i senga og chillaxer. Hva jeg skal kle på meg etter dusjen er usikkert, men at det skal være komfortabelt er helt sikkert ;)

Skrevet

Minst mulig. Høygravid på en av trøndelags varmeste dager var ikke særlig smart...

Skrevet

Tights til midt på leggen og singlet med en storskjorte over.

Når man er så gravid at man ikke kan ligge på stranden fordi det er fare for at Greenpeace vil komme og slepe meg til sjøs så er dette faktisk nesten det eneste antrekket som fungerer. :')

Anonymous poster hash: 493ff...2d6

Skrevet

I dag er det kose dag:-)

Joggebukse (sånn tynn cubus)og singlet ♡

Skrevet

Adidas-tights, singlet og hettejakke! :-)

Anonymous poster hash: 7614d...fad

Skrevet

Posete capribukse og sliten t-skjorte.

Rydde og vaskedag :-)

Men vi skal i middagsbesøk seinere i dag, så da blir det vel noe mer presentabelt.

Skrevet

Ingenting enda. Men tenkte på en behagelig bukse i lin (?) og en singlet og/eller t-shirt.

Skrevet

Løs leopard kjole som når meg til knærne. Må alltid være pynter, selv om det er søndag og vi bare er hjemme. Er slitsomt, men kan ikke noe for det.

Anonymous poster hash: 68276...cde

Skrevet

Løs leopard kjole som når meg til knærne. Må alltid være pynter, selv om det er søndag og vi bare er hjemme. Er slitsomt, men kan ikke noe for det.

Bare et spm. ;) Når du er hjemme, klarer du ikke å gå med en behagelig, men pen bukse heller? Jeg er avhengig av å komme hjem og få kle meg i noe behagelig og samtidig føle meg pen! Syns jeg ser pen ut nå med adidas-tightsen min jeg;) Må ha klær jeg kan åpne døra med iallfall!:D

Ingen kritikk! Man må få bestemme selv! Men siden du skrev det var slitsomt liksom! ;)

Skrevet

Bikini her jeg ligger ved bassenget og soler meg :-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Posecapri og singlet. Fyllesyk på sofaen

Skrevet

Ingenting:-) Huff, blir liggende i senga idag;-)

Anonymous poster hash: b1d68...4be

Skrevet

Ynglingsslafsbuksen min, også kalt lillabuksen :P Og en slitt genser :)

Skrevet

Bare et spm. ;) Når du er hjemme, klarer du ikke å gå med en behagelig, men pen bukse heller? Jeg er avhengig av å komme hjem og få kle meg i noe behagelig og samtidig føle meg pen! Syns jeg ser pen ut nå med adidas-tightsen min jeg;) Må ha klær jeg kan åpne døra med iallfall!:D

Ingen kritikk! Man må få bestemme selv! Men siden du skrev det var slitsomt liksom! ;)

Jo, hehe ;-) men da har jeg som regel på jump suit eller kjole - behagelige selvfølgelig.

Må se bra ut uansett, går med tights og joggebukser, men da men en stram topp. Har alltid vært glad i pynte meg, fikser alltid neglene mine med farger som matcher antrekk fks.:-)

Skrevet

Ammedag på høyt nivå, er enda i pysjbukse og bh. Spent å se hvor lenge jeg blir gående sånn her idag.

Anonymous poster hash: 13a3e...6ac
Skrevet

Jo, hehe ;-) men da har jeg som regel på jump suit eller kjole - behagelige selvfølgelig.

Må se bra ut uansett, går med tights og joggebukser, men da men en stram topp. Har alltid vært glad i pynte meg, fikser alltid neglene mine med farger som matcher antrekk fks.:-)

Ja der er jeg enig! Klarer ikke å gå med joggebukse og stor hettegenser altså! Hettegenseren jeg har på meg idag til tightsen min er inntilsittende og ganske ny! Har som oftest på stram topp også! Vil også se bra ut!:-)

Skrevet

Ingenting:-) Huff, blir liggende i senga idag;-)

Til info... Godt fyllesjuk så kaffe og serier på senga:-))

Skrevet

Truse, bh og t-skjorte. Rar klam luft i nord trøndelag i dag!

Anonymous poster hash: 47ca6...804

Skrevet

Tynn bomullsbukse,sånn pysjbukse aktig. Og singlet. Vet ikke om det blir noe annet i dag ;)

Skrevet

En grå tynn joggebukse og en grå genser. Etter dusj senere idag blir det bare truse og singlet.

Skrevet

Blomstrete tights og en oversized stripete genser! Behagelig og kult, synes jeg... 😜 Selv om dibs motepoliti sikkert mener noe helt annet! 😳😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...