Anonym bruker Skrevet 5. juli 2014 #1 Skrevet 5. juli 2014 om barnedødsfall og ulykker og faenskap her inne? Forumet heter Barn i magen/Din Baby. Jeg vil ikke lese om det i avisa og jeg vil ikke lese om det her inne. Bruk Google hvis du lurer på noe eller les papiraviser eller aviser på nett. Jeg blir dårlig av å lese overskriftene Anonymous poster hash: 21a43...d57
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2014 #2 Skrevet 5. juli 2014 Du ønsker at vi skal forholde oss til din fornektelse av virkeligheten? Nei, det kan jeg ikke gå med på. Du får logge av og ut for godt Anonymous poster hash: 3a4d5...329
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2014 #3 Skrevet 5. juli 2014 Da bør du finne deg et annet forum. Det må tåles at det meste diskuteres, og dødsfall av barn er også ting som affiserer foreldre og vordende foreldere, dessverre. Anonymous poster hash: 6aa9d...fec
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #4 Skrevet 6. juli 2014 Få deg en legetime og fortell at du blir urolig av å høre om slikt. Jeg fikk meg medisin og livskvaliteten er mye bedre og jeg er en mye bedre mor nå. Anonymous poster hash: b0614...131
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #5 Skrevet 6. juli 2014 Vil du skånes for virkeligheten. Logg av nett og flytt langt ut i skogen. Tåpelig å be om dette. Anonymous poster hash: 23060...627
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #6 Skrevet 6. juli 2014 Er i grunnen litt enig med deg HI. Det er rett og slett forkastelig hvordan enkelte her inne velter seg i andres tragedie. Vi har akkurat hatt saken om barnet som ble bitt. Jeg skjønner rett og slett ikke hvordan dere som mødre og fedre kan finne på å trykke ut av seg så mye gørr om en sak dere ikke har noen kjennskap til annet en at dere tror... Her sitter det igjen en 8åring som vet hvordan Google.com virker og vil finne tråden hvor det blandt annet blir spekulert i dets deltagelse. Det virker som mødrene og fedrene her inne er fullstendig blottet for empati og har ingen form for forståelse av konsekvensen av hva de selv skriver. For all del. Barn dør, dette er en like stor tragedie hver gang. Men, selv om noen er direkte eller indirekte skyld i det, så står det ikke skrevet noen plass at vi her inne har fått utlevert bøddel/dommer vervet. Så det er på tide at vi blir voksne og blir meir bevist før vi dømmer noen og hva som blir skrevet... Plutselig sitter vi med livet til en åtte åring på samvittigheten pga hun ikke har klart å leve med skyldfølelsen... Anonymous poster hash: 1a405...d20
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #7 Skrevet 6. juli 2014 Beklager, skal gjøre alt jeg kan for å ikke ødelegge livsløgnen du lever etter. Det er likevel forstemmende at enkelte ikke kan forholde seg til at verden ikke er rosa og lykkelig. Det er direkte arrogant å vende ansiktet vekk fra verdens tragedier fordi du ikke orker. Noe må da til og med du ta innover deg? Anonymous poster hash: 5f2d3...ac5
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #8 Skrevet 6. juli 2014 Beklager, skal gjøre alt jeg kan for å ikke ødelegge livsløgnen du lever etter. Det er likevel forstemmende at enkelte ikke kan forholde seg til at verden ikke er rosa og lykkelig. Det er direkte arrogant å vende ansiktet vekk fra verdens tragedier fordi du ikke orker. Noe må da til og med du ta innover deg? Anonymous poster hash: 5f2d3...ac5 Har du i det hele tatt lest tråden ang barnet som ble bitt? Er det arroganse å la være å skrive alt som står i de trådene? Anonymous poster hash: 1a405...d20
DramaMama Skrevet 6. juli 2014 #9 Skrevet 6. juli 2014 Er i grunnen litt enig med deg HI. Det er rett og slett forkastelig hvordan enkelte her inne velter seg i andres tragedie. Vi har akkurat hatt saken om barnet som ble bitt. Jeg skjønner rett og slett ikke hvordan dere som mødre og fedre kan finne på å trykke ut av seg så mye gørr om en sak dere ikke har noen kjennskap til annet en at dere tror... Her sitter det igjen en 8åring som vet hvordan Google.com virker og vil finne tråden hvor det blandt annet blir spekulert i dets deltagelse. Det virker som mødrene og fedrene her inne er fullstendig blottet for empati og har ingen form for forståelse av konsekvensen av hva de selv skriver. For all del. Barn dør, dette er en like stor tragedie hver gang. Men, selv om noen er direkte eller indirekte skyld i det, så står det ikke skrevet noen plass at vi her inne har fått utlevert bøddel/dommer vervet. Så det er på tide at vi blir voksne og blir meir bevist før vi dømmer noen og hva som blir skrevet... Plutselig sitter vi med livet til en åtte åring på samvittigheten pga hun ikke har klart å leve med skyldfølelsen... Anonymous poster hash: 1a405...d20 Jeg er SÅ enig med deg!
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #10 Skrevet 6. juli 2014 Få deg en legetime og fortell at du blir urolig av å høre om slikt. Jeg fikk meg medisin og livskvaliteten er mye bedre og jeg er en mye bedre mor nå. Anonymous poster hash: b0614...131 Fikk du medisin for det??? Finnes det medisin for meg med katastrofetAnker hver gang ungene skal noe også da? Anonymous poster hash: 62f84...188
*Miss Marple* Skrevet 6. juli 2014 #11 Skrevet 6. juli 2014 Hvis du slutter å skrive halve overskrifter skal jeg se hva jeg kan gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå