Skautrollet Skrevet 5. juli 2014 #1 Skrevet 5. juli 2014 lille snupps her har plutselig fått det for seg at all brødmat er nei, hun kan putte en bit i munnen mens resten av bitene havner på gulvet. ellers er ho veldig glad i frukt, spiser mye av det. så får ho fremdeles Nan i tillegg til vanlig melk, ho får yoghurt med litt havregryn i, dessertglassene fra småfolk og neslte er plutselig blitt in, ho e veldig glad i smothies, får fullkornkjeks, cheerios med puffet ris og rosiner. noen som er/har vært i samme situasjon????
Salvador Skrevet 5. juli 2014 #2 Skrevet 5. juli 2014 vår har fått for seg at grøt er nei... Det som var så lettvint. Han vil helst ha brød, så der er vi litt heldige derimot. Og så er han veldig glad i fiskepinner, poteter, smoothies, banan, yoghurt, vann og melk. Men føler det blir veldig ensformig til tider. Han spiser jo også det vi har til middag, men ikke mye. Håper brød kan fortsette å være populært en stund til! Vi varierer litt mellom 3 pålegg, kaviar, leverpostei og bare smør. Når han blir lei det ene bytter vi videre til neste.
Skautrollet Skrevet 5. juli 2014 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2014 føler liksom jeg går litt tom for ideer for å få ho t å spise av og til. ho e lang og e liksom ikke a den lubne typen så grubler jo på om ho får i seg nok
Salvador Skrevet 5. juli 2014 #4 Skrevet 5. juli 2014 samme her, lang og slank. (har det ikke fra mor... ) Har fått beskjed fra hs at så lenge han er i godt humør og opplagt på dagen så har han fått i seg nok. Men kan ikke annet enn å gruble over om jeg gir han nok mat og om det er variert nok :s Han får 4 måltider om dagen, pluss at jeg ammer innimellom, blir ikke tid til noe mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå