Gå til innhold

Er det marked for å få solgt barnevogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en helt ubrukt emmaljunga stående. Sånn duo vogn tror jeg det heter. Den har stått der en del år nå da,men er jo like fin. Med stellebag,regntrekk,myggnett etc. Hva kan jeg selge den for da? Tenker at det er dumt den skal stå her å ikke bli brukt.

Anonymous poster hash: 19cd9...5f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se på Finn for tips om pris. Det ligger masse barnevogner på torget og Foreldre og barn.

Skrevet

Se på Finn for tips om pris. Det ligger masse barnevogner på torget og Foreldre og barn.

Spør deg jeg. Kan jeg ta litt mer enn det de gjør som selger brukt vogn? Hva syns du?

Skrevet

Det kommer jo litt an på hvor gammel den er da... Er den ti år gammel så er den jo litt utdatert. Og vil ikke tro det er så stort marked for det.. Slik at prisen blir deretter.. Kunne jo lagt med et bilde. Lettere å se da. Har solgt noen vogner på finn og har bittelitt erfaring. Folk vil gjerne ha nyest mulig og pruter som bare det om det begynner å bli "gammelt" (3-4 år og eldre). Det er min erfaring.

Anonymous poster hash: 72e14...706

Skrevet

Det kommer jo litt an på hvor gammel den er da... Er den ti år gammel så er den jo litt utdatert. Og vil ikke tro det er så stort marked for det.. Slik at prisen blir deretter.. Kunne jo lagt med et bilde. Lettere å se da. Har solgt noen vogner på finn og har bittelitt erfaring. Folk vil gjerne ha nyest mulig og pruter som bare det om det begynner å bli "gammelt" (3-4 år og eldre). Det er min erfaring.

Takk :) ja jeg skjønner at jeg ikke kan ta stort men tenkte kanskje jeg kunne få litt for den. Har ikke bilde nå dessverre. Men mener å huske den er en 2010 modell. Emmaljunga edge duo,chrome understell, mørk ensfarget. Og som sagt helt ubrukt. Ligger godt pakket ned så derfor jeg ikke har bilde. Du finner sikkert bilde om du googler. Så ser du hvilken jeg mener.

Skrevet

Jeg solgte nettopp min Emmaljunga Citycross, med chrome understell, 2010 modell til 3500 kr. Det var bare for å få den fort unna. Da jeg solgte lå det mange i samme årsmodell til 4000,- la meg 500 under for å selge den fort.. Og det funket. Og jeg solgte uten stelleveske og ekstra stæsj..

Om din er ubrukt, kan jeg ikke forstå at det skal by på problemer å selge den.

Lykke til! :)

Skrevet

Jeg solgte nettopp min Emmaljunga Citycross, med chrome understell, 2010 modell til 3500 kr. Det var bare for å få den fort unna. Da jeg solgte lå det mange i samme årsmodell til 4000,- la meg 500 under for å selge den fort.. Og det funket. Og jeg solgte uten stelleveske og ekstra stæsj..

Om din er ubrukt, kan jeg ikke forstå at det skal by på problemer å selge den.

Lykke til! :)

Takk for svar :) jeg får se på finn og på pris,så får jeg bare prøve meg.

Skrevet

Ikke meningen å stjele tråden til HI. Men vil kun spørre deg siden du har erfaring. Hvor mye kan jeg selge min Emmaljunga Mondial Duo for? Den er i creme leather og med duo-s understell ( 4-hjul ). Er kjøpt ny august 2013. Veldig pen brukt. Ren og pen. Hva burde jeg prise den for på finn? Ps jeg kjøpte den for 12.000kr

Anonymous poster hash: a37de...f00

Skrevet

Det kommer jo litt an på hvor gammel den er da... Er den ti år gammel så er den jo litt utdatert. Og vil ikke tro det er så stort marked for det.. Slik at prisen blir deretter.. Kunne jo lagt med et bilde. Lettere å se da. Har solgt noen vogner på finn og har bittelitt erfaring. Folk vil gjerne ha nyest mulig og pruter som bare det om det begynner å bli "gammelt" (3-4 år og eldre). Det er min erfaring. Anonymous poster hash: 72e14...706

Ikke meningen å stjele tråden til HI. Men vil kun spørre deg siden du har erfaring. Hvor mye kan jeg selge min Emmaljunga Mondial Duo for? Den er i creme leather og med duo-s understell ( 4-hjul ). Er kjøpt ny august 2013. Veldig pen brukt. Ren og pen. Hva burde jeg prise den for på finn? Ps jeg kjøpte den for 12.000kr Anonymous poster hash: a37de...f00

Akkurat kjøpt meg samme vogn, like gammel, bare hvit for 5500 kr. De ligger ca der i pris når de er såpass nye.

Anonymous poster hash: c0d3f...1e9

Skrevet

Hvorfor har du en vogn stående som aldri er brukt ?

Anonymous poster hash: ea3f4...cd4

Skrevet

Absolutt. Har solgt tre stk vogner for halv pris. De var brukt.

Anonymous poster hash: 094a9...c33

Skrevet

Kjøpte en mondial duo 2010 modell for 4500 kroner. Denne var med hardbag, sportsdel+ softbag+ stelleveske og søskenbrett. Veldig pent brukt :-)

Anonymous poster hash: b0142...d68

Skrevet

Jeg har solgt mange vogner på finn.no(vogndilla). Vognene har vært strøkne så har ikke tapt mye på dem. Jeg tenker at mye handler om hvordan annonsen er skrevet og bildene tatt. En seriøs og skikkelig annonse tiltrekker seg flere kjøpere.

Jeg tenker at du kan prøve å legge den ut for ca 5000,- dersom den er helt ny. Lykke til

Anonymous poster hash: c62f3...033

Skrevet

Det kommer jo litt an på hvor gammel den er da... Er den ti år gammel så er den jo litt utdatert. Og vil ikke tro det er så stort marked for det.. Slik at prisen blir deretter.. Kunne jo lagt med et bilde. Lettere å se da. Har solgt noen vogner på finn og har bittelitt erfaring. Folk vil gjerne ha nyest mulig og pruter som bare det om det begynner å bli "gammelt" (3-4 år og eldre). Det er min erfaring. Anonymous poster hash: 72e14...706

Ikke meningen å stjele tråden til HI. Men vil kun spørre deg siden du har erfaring. Hvor mye kan jeg selge min Emmaljunga Mondial Duo for? Den er i creme leather og med duo-s understell ( 4-hjul ). Er kjøpt ny august 2013. Veldig pen brukt. Ren og pen. Hva burde jeg prise den for på finn? Ps jeg kjøpte den for 12.000kr Anonymous poster hash: a37de...f00
Akkurat kjøpt meg samme vogn, like gammel, bare hvit for 5500 kr. De ligger ca der i pris når de er såpass nye.

Anonymous poster hash: c0d3f...1e9

Jeg vil tro at du kan få minst 6500 for den siden den er såpass ny og med det understellet. Men den må være uten flekker og misfarginger. Lyse vogner har en tendens til å bli stygge i kanter på kallesjen osv. Og det er ikke noe jeg ville hatt. Sist jeg solgte vogn, solgte jeg en emmaljunga Edge med sportsunderstell og tilhørende stelleveske, 2010 modell. Pent brukt til to barn. Fikk 4000 kr for den. Så emmajunga ligger forsåvidt høyt i pris. Men så er det kvalitet som holder. Kan jo brukes til mange barn før de er "utbrukt". I motsetning til mange andre merker.

Farge på vognen spiller en liten rolle den også. Er det en litt utdatert farge er den ikke like lett å selge og ligger lavere i pris. Men mitt tips er å vaske vognen nøye. Bruk nylonvask på alt stoff. Skyll gjerne hele kallesjen i dusjen om den er møkkete. Gni forsiktig med nylonvask på evt flekker og skyll godt. Trekket oppi bagen og trekket på sportsvogndelen kan demonteres. Trekket på bagen kan vaskes på finvask i maskin med lav sentrifuge. Spray gjerne flekkfjerningsspray på flekker og la det virke litt. Trekket på sportsdelen og stelleveske har jeg vasket for hånd i badekaret og det fungerer fint ;) bruk svint stålull til å fjerne rust på understellet (IKKE på chrome us). Vask understell med mild såpe og bruk gjerne oppvaskbørste så du får skrubbet bort gammel møkk i kriker og kroker. Etterfyll luft i hjulene og smør opp hjul og bremser. Og voila - vognen er som ny, og kan selges for mer enn hva du ellers ville fått 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...