Anonym bruker Skrevet 5. juli 2014 #1 Skrevet 5. juli 2014 Skal kjøpe sko til neste sommer til jenta mi, og er litt i tvil på hvilken størrelse jeg skal velge. Hun bruker 26 nå.. Hva tror dere? Hun er nesten tre år. Anonymous poster hash: 02d32...47c
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2014 #2 Skrevet 5. juli 2014 Det er helt umulig å si. De vokser i rykk og napp. Det er en ting jeg ikke tør å kjøpe lenge før de skal brukes, og det er sko. Plutselig spretter de opp to str. Anonymous poster hash: 4d7c4...8fc
❤lille stjerne❤ Skrevet 5. juli 2014 #3 Skrevet 5. juli 2014 Min jente har vokst 1 - 1/2 str i året jevnt hele veien, men det varierer og noen barn vokser mer ujevnt i rykk og napp så det er vsnskelig å si...
Seriøst Skrevet 5. juli 2014 #4 Skrevet 5. juli 2014 Veldig vanskelig å si, men jeg hadde gått for 28. Har gamblet noen ganger slik selv, og det har gått ganske bra, men man vet jo aldri. Er ikke verre enn å selge de videre om de skulle være for små til neste sommer.
❤lille stjerne❤ Skrevet 5. juli 2014 #5 Skrevet 5. juli 2014 Min jente har vokst 1 - 1 1/2 str i året jevnt hele veien, men det varierer og noen barn vokser mer ujevnt i rykk og napp så det er vsnskelig å si...
.Lillemy. Skrevet 5. juli 2014 #6 Skrevet 5. juli 2014 Det er veldig vanskelig å si. Eldste gutten her vokste ca 1-1 1/2 str i året fram til han var 3 år. Så hoppet han plutselig fra str 25-29 på under ett år. Og året etter to størrelser ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå