Anonym bruker Skrevet 5. juli 2014 #1 Skrevet 5. juli 2014 Jeg hater å gå til lege. Dessuten har jeg egentlig ikke tid. Tar folk seg fri fra jobben for sånt...? Uansett, jeg trenger p-piller. Kan jeg ordne det uten å gå til lege? Nei, jeg er ikke tenåring eller noe sånt. Anonymous poster hash: 33cc7...d5c
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2014 #2 Skrevet 5. juli 2014 Har du gått på p-piller før. Jeg sjekka blodtrykket når jeg begynte på det når jeg var 16. Har ikke vært noe mer enn. Dra ned i pausa få sekretæren til å ta blodtrykket. Resten kan du gjøre over tlf. Anonymous poster hash: cc803...636
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2014 #3 Skrevet 5. juli 2014 Har du gått på det nylig kan du få resept. Ellers må du til legen for å måle blodtrykket og ta en prat om eventuelle sykdommer hos deg og din slekt: blodpropp feks. Anonymous poster hash: 7928e...398
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2014 #4 Skrevet 5. juli 2014 Ja, du må gå til legen hvis det er første gangen resepten skal utskrives. Da stiller legen en del 'kontrollspørsmål' for å sjekke hvilke p-piller som passer best for deg. Det tar maks 15 min. Ved fornyelse av resepten, trenger du ikke å bestille ny time, det får du ved å ringe legekontoret. Lykke til Anonymous poster hash: 2db0a...14e
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2014 #5 Skrevet 5. juli 2014 Nei, vi skriver ikke ut prevensjon for første gang over telefon, heller ikke 2. gang da man gjerne vil måle blodtrykket under ppille-behandling. Anonymous poster hash: 5f9d4...f57
Aquarel Skrevet 5. juli 2014 #6 Skrevet 5. juli 2014 Jeg har bestilt her flere ganger. Kommer etter 2-3 dager! Men du må få konsultasjon av en lege på e-post. men det går fort. www.euroclinix.no
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2014 #7 Skrevet 5. juli 2014 Nå ble jeg nesten litt sjokkert her. Sjekke blodtrykk? Høre sykehistorie? Da jeg første gang gikk til legen og spurte om p-piller skrev han ut resept med en gang, og det var det. Jeg var attpåtil gravid uten å vite det, og reagerte litt på at legen ikke sjekket NOE. Anonymous poster hash: bc518...eaf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå