Anonym bruker Skrevet 5. juli 2014 #1 Skrevet 5. juli 2014 Jeg har ett år igjen av studiet, og skal jobbe 50-60%. Lurer veldig på sånn ca hvor mye jeg kommer til og ha utbetalt. Takk for svar. Anonymous poster hash: c7ecb...3be
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2014 #2 Skrevet 5. juli 2014 Jeg jobber 60% og har ca 15 000 utbetalt. Jobber i kommunen. Men nå har vi endel lån så får vel litt mer skattefradrag.. Ikke akkurat noen gullgruve. Men har jo mulighet for ekstravakter om jeg vil. Anonymous poster hash: 0665c...75d
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2014 #3 Skrevet 5. juli 2014 Jeg jobber 60% og har ca 15 000 utbetalt. Jobber i kommunen. Men nå har vi endel lån så får vel litt mer skattefradrag.. Ikke akkurat noen gullgruve. Men har jo mulighet for ekstravakter om jeg vil. Anonymous poster hash: 0665c...75d Vet du om det er stor forskjell på vanlig turnus og nattevakter? Anonymous poster hash: c7ecb...3be
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2014 #4 Skrevet 5. juli 2014 Jeg jobber 60% og har ca 15 000 utbetalt. Jobber i kommunen. Men nå har vi endel lån så får vel litt mer skattefradrag.. Ikke akkurat noen gullgruve. Men har jo mulighet for ekstravakter om jeg vil. Anonymous poster hash: 0665c...75d Vet du om det er stor forskjell på vanlig turnus og nattevakter? Anonymous poster hash: c7ecb...3be Jeg har jobbet natt før og syns ikke det var veldig stor forskjell. For liten forskjell til at jeg syns det er verdt å utsette seg selv for den påkjenningen det er å jobbe natt. Man tjener 2-3000 for tilsvarende stilling på natt. Og det er det ikke verdt! Anonymous poster hash: 0665c...75d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå