Anonym bruker Skrevet 5. juli 2014 #1 Skrevet 5. juli 2014 Er bare så stolt av meg selv som har klart å komme i gang.... Endret kosthold totalt og er i masse aktivitet. Vanskelig til tider, men gud så deilig det var i dag da vekta tippet over på 60 tallet i stedet for 70 :D Anonymous poster hash: 02819...a57
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2014 #2 Skrevet 5. juli 2014 Gratulerer! Anonymous poster hash: e195d...4ce
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2014 #3 Skrevet 5. juli 2014 Heldig, Og gratulerer! Jeg veier 20 kg for mye, ingen motivasjon her i gården så jeg kommer til å være feit resten av livet, føles det som. All creds til deg ! Anonymous poster hash: 0697b...220
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2014 #4 Skrevet 5. juli 2014 Heldig, Og gratulerer! Jeg veier 20 kg for mye, ingen motivasjon her i gården så jeg kommer til å være feit resten av livet, føles det som. All creds til deg ! Anonymous poster hash: 0697b...220 Motivasjonen min var rett og slett at jeg ikke var fornøyd med meg selv lengre, og at jeg ville ta kiloene før det ble enda flere av dem som måtte vekk.... Anonymous poster hash: 02819...a57
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2014 #6 Skrevet 5. juli 2014 Heldig, Og gratulerer! Jeg veier 20 kg for mye, ingen motivasjon her i gården så jeg kommer til å være feit resten av livet, føles det som. All creds til deg ! Anonymous poster hash: 0697b...220 Motivasjonen min var rett og slett at jeg ikke var fornøyd med meg selv lengre, og at jeg ville ta kiloene før det ble enda flere av dem som måtte vekk.... Anonymous poster hash: 02819...a57 Jeg er heller ikke fornøyd, gråter seriøst hver dag pga vekten min. Jeg var kjempefornøyd med kroppen min før fødsel og har alltid vært slank. Nå ett år etter fødsel ser jeg ut som en ball. Bekjente og familie har nevt vekten min og det stikker i meg. Jeg har måtter kjøpe nye klær da de gamle ikke passer lenger. Hver gang jeg skal begynne å trene så tener jeg max 2 dager før jeg går lei. Er hjemme med barn og er i lite aktivitet i løpet av dagen. Blir masse småspising og tv-titting i løpet av dagen. Hater meg selv! Er alltid deppa, men jeg har meg selv å takke. Huff.. Kan jeg spørre hvordan du begynte å trene og hvor langt tid det gikk til du så resultater? Anonymous poster hash: 0697b...220
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå