Gå til innhold

Hva er det egentlig denne mannen mener?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt denne mannen gjennom arbeidet hans. Han er på besøk i Norge nå pga. arbeidet. Møtte han første gang i fjor og han sendte meg da venneforespørsel på Facebook som jeg godkjente. Kjekk ung mann :-)

Vi har ikke hatt noe kontakt før han kom tilbake nå tidligere i sommer. Da kom vi på nytt i kontakt pga. arbeidet hans. Samme kveld som vi hadde møttes sendte han meg melding på Facebook. Etter det har jeg møtt han to ganger til pga arbeidet, da sammen med min sønn på 20 år.

Så kommet jeg til saken. I går var jeg ute med venner kjedet meg litt og var ikke helt edru. Sendte han en melding og roste han for arbeidet hans, litt spesiellt yrke. Vil ikke si mer om det. Han svarte raskt tilbake og jeg spurte om han ville komme og møte han. Han svarte at han var sliten etter en lang uke med reise og jobb og var nettopp kommet tilbake(vært en tur i et annet europeisk land og jobbet).

Jeg er dårlig i engelsk og han er nokk ikke verdensmester han heller.

Det siste han skriver er: but the next day sure....

Kan jeg tolke det som at han vil møte meg?

Jeg er fryktelig flau over at jeg i det hele tatt sendte han melding og at jeg att på til inviterte han med på fest.

Tror ikke han er mer enn toppen 26 år, og jeg er 41. Han er nok veldig klar over at jeg er mye eldre enn han, fødselsår ligger på Facebook, og han vet jo også at jeg har en voksen sønn.

Vurderer å sende han en melding og beklage at jeg sendte melding i går, men han ikke veldig lyst til det heller. Mannen fasinerer meg veldig. Og jeg er en stor beundrer av arbeidet hans.

Hva ville dere gjort?

Anonymous poster hash: 51e74...d8b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du interessert i en fyr som kunne vært sønnen din? Sært.

Anonymous poster hash: adde6...15f

Skrevet

Mulig det er sært. I min omgangskrets er vi i alderen 27 til 55.

Veninnen min på 55 år er gift med en på 30 år. Og han på 27 år legger ann på meg hver gang vi møtes og har sagt det rett ut også. Det er flere i omgangskretsen som har kjærster som er langt yngre eller eldre enn seg selv.

Når vi er ute blir jeg ofte lagt ann på av menn som er en god del yngre enn meg. Har hatt sex med 4 stk. det siste året og alle var mye yngre enn meg.

Har vært singel noen år nå og har ennå ikke hatt noe ønske om noe forhold til noen av de jeg har møtt til nå selv om et par av dem har ønsket det.

Har også et yngre barn som kommer forran absolutt alt, også menn.

Anonymous poster hash: 51e74...d8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...