Gå til innhold

Når dere bor på hotell over flere dager

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rydder dere rommet sånn at det er enkelt å rengjør eller lar dere det flyte og tenker at det er stuepikens jobb å rydde?

Anonymous poster hash: 8fdbe...982

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rydder så de får vasket.

Skrevet

Rydder og legger bort ting slik at det blir lett å vaske. Lar ingenting stå framme på badet, men legger det i toalettmappen.

Skrevet

Rydder og henger opp det som henges opp kan

Anonymous poster hash: 88c33...c68
Skrevet

Rydder og gjør det klart til vasking ja. De er ikke der for å rydde dritten etter meg :)

Skrevet

Holder det ryddig så det kan vaskes. Har selv jobbet som stuepike i min ungdom og passer nøye på å gjøre ting riktig. Jeg legger også alltid igjen tips om jeg bor flere dager, fordi det hever servicen.

Anonymous poster hash: 61046...5f5
Skrevet

Holder det noenlunde ryddig ja. Like mye for min egen del som for vaskepersonalet. Gidder jo ikke å 'bo' i et bombenedslag heller.

Anonymous poster hash: ccea3...1bc

Skrevet

Rydder alltid og pakker ned tannbørsten så jeg slipper at stuepikene bruker den som dokost.

Anonymous poster hash: cf112...ad8

Skrevet

Jobber som stuepike nå, og på vårt hotell rører vi iallefall ikke kundenes ting. Har de klær/eiendeler som ligger rundt omkring, så får det ligge. Vi rydder ikke det. Boss/håndkler o.l tar vi med/bytter ut.

Anonymous poster hash: 39a4c...da4
Skrevet

Holder det ryddig, selvsagt.

Anonymous poster hash: 1158a...b9f

Skrevet

Holder det sånn noenlunde ryddig. Men bruker ikke tiden på hotellrommet for å rydde når jeg er på tur/ferie :)

Skrevet

Nå har ikke stuepiker lov til å røre gjestenes ting. Så flyter det blir det mindre vasking.

Sånn på de fleste hoteller jeg har hvert på.

Anonymous poster hash: af836...d67

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...