Gå til innhold

Vi skal på enda en ferie!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har feriert i Norge i sommer og kost oss veldig, men været har vært litt så som så.

I sted ropte samboeren på meg og spurte meg om "hvor jeg ville sitte". Også viste det seg at han drev og booket flybilletter til seg selv, meg og barnet vårt. Vi skal bo i et hus ved havet.

Vi skal ta ferge hjemover og han har bestilt suite til oss om bord. Jeg er så glad :)

*husk anonymknappen nå*

Anonymous poster hash: a6855...935

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe... Det er godt med spontane samboere. Er så heldig at jeg har en tilsvarende samboer...

Kos deg med Cavaen og Seranoskinken og ha en fortreffelig lørdagskveld... Her skal vi kose oss med reker og hvitvin...

Anonymous poster hash: accdf...79f

Skrevet

Ja her var det virkelig viktig å huske på anonym knappen....ehh?!?

Anonymous poster hash: 49461...94c

Skrevet

Ja her var det virkelig viktig å huske på anonym knappen....ehh?!?

Anonymous poster hash: 49461...94c

Tenkte det samme *hihi* :P

Anonymous poster hash: 96059...ea0

Skrevet (endret)

Vår ferie har vært planlagt lenge og alt er bestilt for lengst. Om Kjæresten hadde vært impulsiv og bestilt billetter av noe slag hadde jeg ikke delt det her inne - fikk jo huden full av kjeft her forrige dagen om hvor selvgod og full av meg selv jeg var ...

Ønsker HI en riktig god ferie!

Endret av MammantilNurket
Skrevet

MammantilNurket dette er rett og slett mennesker som er så bittre og inngrodde at de ikke tåler å høre om andre mennesker som koser seg. Det er jo ikke lov i jantelovens hjemland å uttrykke at man liker annen mat og drikke enn det som er dagligdags. Og skulle du finne på å kjøpe den melka som koster noen kroner mer så må du smugle den ut av butikken og aldri prate om det igjen for slike fancy ting kan vi ikke unne oss i all offentlighet. Vi skal ikke skryte av oss selv. Det er påbudt at man minst en gang i uka sier noe stygt om kroppen sin. Du blir sett ned på hvis du har en mann som deler på husarbeidet eller en datter som gjør der bra på skolen. Nei nyt i stillhet sånn at man passer inn i samfunnet.

Anonymous poster hash: 30c96...fa3

Skrevet

Så herlig :)

Ha en utrolig fin tur!

Anonymous poster hash: cf2d4...9f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...