Anonym bruker Skrevet 5. juli 2014 #1 Skrevet 5. juli 2014 Verd å betale for? Anonymous poster hash: 3ac90...40a
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #2 Skrevet 6. juli 2014 Ingen som vil dele erfaringer før man eventuelt velger å betale for det? Anonymous poster hash: 3ac90...40a
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #3 Skrevet 6. juli 2014 Jeg er veldig fornøyd, er medlem av to grupper. En konkurransegruppe hvor det allerede er delt ut to premier og en lukket gruppe med hyggelige damer. Der kan vi snakke fritt og det er en veldig hyggelig tone med masse flotte damer. Jeg kommer til å fortsette med forum+ Anonymous poster hash: c1cbc...984
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #4 Skrevet 6. juli 2014 Kjedelig! Mye mer morsommere diskusjoner og temperatur her inne! Anonymous poster hash: 7b417...495
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #5 Skrevet 6. juli 2014 Kjedelig! Mye mer morsommere diskusjoner og temperatur her inne!Anonymous poster hash: 7b417...495 Regner med at du ikke er medlem, og skriver slik fordi du heller ikke vil at andre skal bli det. Anonymous poster hash: c1cbc...984
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #6 Skrevet 6. juli 2014 Jeg er veldig fornøyd, er medlem av to grupper. En konkurransegruppe hvor det allerede er delt ut to premier og en lukket gruppe med hyggelige damer. Der kan vi snakke fritt og det er en veldig hyggelig tone med masse flotte damer. Jeg kommer til å fortsette med forum+ Anonymous poster hash: c1cbc...984 Haha. Høres ut som om du blir betalt for å si det. Anonymous poster hash: c9724...6c1
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 6. juli 2014 #7 Skrevet 6. juli 2014 Jeg hoppet på tilbudet hvor jeg betalte en krone for medlemskap en mnd. Fordelen med lukka gruppe er at man slipper troll og surmaga anonyme. Konkurransegruppa har få medlemmer enda, og derfor stor sjanse til å vinne
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #8 Skrevet 6. juli 2014 Stor glede av gruppe (lukket). Anonymous poster hash: 5b9ab...c6b
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #9 Skrevet 6. juli 2014 Men må man bli invitert inn i en gruppe for å delta i diskusjonen der? Anonymous poster hash: a4b63...3ec
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #10 Skrevet 6. juli 2014 Men må man bli invitert inn i en gruppe for å delta i diskusjonen der? Anonymous poster hash: a4b63...3ec Det er noen åpne grupper, ellers må du inviteres. Anonymous poster hash: 5b9ab...c6b
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #11 Skrevet 6. juli 2014 Men må man bli invitert inn i en gruppe for å delta i diskusjonen der? Anonymous poster hash: a4b63...3ec Det er noen åpne grupper, ellers må du inviteres. Anonymous poster hash: 5b9ab...c6b Eller starte din egen og invitere andre, selvsagt Anonymous poster hash: 5b9ab...c6b
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #12 Skrevet 7. juli 2014 Men må man bli invitert inn i en gruppe for å delta i diskusjonen der? Anonymous poster hash: a4b63...3ec Det er noen åpne grupper, ellers må du inviteres. Anonymous poster hash: 5b9ab...c6b Eller starte din egen og invitere andre, selvsagt Anonymous poster hash: 5b9ab...c6b Men hvor er de åpne gruppene? Jeg finner ingen, og i fellesforum under Mine grupper finner jeg ingenting og kan heller ikke åpne en ny gruppe... Anonymous poster hash: a4b63...3ec
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #13 Skrevet 7. juli 2014 Men må man bli invitert inn i en gruppe for å delta i diskusjonen der? Anonymous poster hash: a4b63...3ec Det er noen åpne grupper, ellers må du inviteres. Anonymous poster hash: 5b9ab...c6b Eller starte din egen og invitere andre, selvsagt Anonymous poster hash: 5b9ab...c6b Men hvor er de åpne gruppene? Jeg finner ingen, og i fellesforum under Mine grupper finner jeg ingenting og kan heller ikke åpne en ny gruppe... Anonymous poster hash: a4b63...3ec Du skal finne Konkurransegruppa og et par andre åpne startet av Elin og andre fra admin. Andre åpne grupper finnes ikke. Anonymous poster hash: 5b9ab...c6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå