Gå til innhold

Zyrtec mot fyllasyke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt beste råd er å drikke masse vann før du legger deg ( også gjerne en delui løpet av kvelden). Hilsen ei som blir veldig fyllesyk selv

Anonymous poster hash: 0e0df...24f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener det hadde effekt. Før.

Mener jeg har sett innslag om at de tok bort virkemiddelet?? Uansett, bruker Cetirizin når jeg er på fylla. Vet ikke om det har noe effekt, eller om alderen(erfaringen) gjør at jeg drikker meg mindre full.. Hater fyllesyke😝

Jeg har tatt både om kvelden før drikking, og etter jeg kommer hjem.

Tror nok farmasøyten vet dette bedre enn oss andre høns, men placebo er jo godt som gull uansett da😁

Anonymous poster hash: b0409...cda

Skrevet

Det virker! Ta det før du drikker eller legger deg:) jeg blir alltid kjempedårlig,men funker fint når jeg tar zyrtek.

Anonymous poster hash: c1cc2...bf6

Skrevet

Selv om farmasøyten sier det ikke virker så gjør det likevel det på noen. Mine legevenner er også overrasket over effekten det har på meg. Jeg tar en når jeg begynner å drikke. Dersom jeg fortsatt er på en snurr når jeg legger meg slik at rommet går rundt, så tar jeg en til.

For meg utgjør det en forskjell på om jeg kaster opp eller ikke. Kjenner at jeg har drukket neste dag, men kaster altså ikke opp om natten når jeg tar Zyrtec.

Anonymous poster hash: 5bf5e...ce0

Skrevet

Du trenger ikke ta noen. Det virker ikke.

Hilsen farmasøytAnonymous poster hash: 1dd0c...639

Det er vel individuelt??

For MEG funker det - merker stor forskjell om jeg ikke har tatt zyrtec etter en liten kule.

Særordning senest forrige helg, da vi var ute på show, spiste, drakk og danset av oss fletta. Var svimmel og rimelig full da jeg kom hjem, la meg på en snurr, for å si det sånn. Da tok jeg zyrtec og var kun trøtt og sliten dagen etter, ingen kvalme.

Så ja, det funker, og jeg kjenner fler som har samme erfaring :)

Skrevet

Tar det altså før jeg legger meg.

Skrevet

Jeg tok den om morgenen etter jeg hadde kastet opp, og ble helt bra etterpå :)

Anonymous poster hash: 605cd...b45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...