Gå til innhold

Siste innlegget til fotballfrue..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser jo ut som om Nelia står? Er ikke hun bare 6 mnd?

Anonymous poster hash: fee22...240

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser jo ut som om Nelia står? Er ikke hun bare 6 mnd?

Anonymous poster hash: fee22...240 [/quote

Hun er jo drømmebarnet som er tidligst ute med alt :)

Sånn er det å ha perfekte gener ;)

Anonymous poster hash: 7d901...0c4

Skrevet

Gosj så nydelig hun er :)

Anonymous poster hash: b34ef...503
Skrevet

Gosj så nydelig hun er :)

Anonymous poster hash: b34ef...503

Ja veldig nydelig :-)

Anonymous poster hash: fee22...240

Skrevet

For det første: min gutt sto slik da han var 6 mnd. Man trenger altså ikke å være drømmebarn (for andre enn meg selvsagt) eller ekstremt tidlig ute for å klare det.

For det andre: Nelia er vel strengt tatt nærmere 8 mnd enn 6 mnd. 

Anonymous poster hash: a68eb...662
Skrevet

Hun er vel 7,5 mnd, datteren min er en uke eldre enn hennes og her reiser hun seg opp og står mens hun holder seg i noe. Kanskje litt tidlig ute, men mange som er det.

Anonymous poster hash: e5c00...2cd
Skrevet

Min gikk også rundt bord ved 7 mnd. Itillegg er det lett å holde de sånn for å ta et kjapt bilde også om du vil det!

Skrevet

Alle mine 4 barn har reist seg etter møblene når de var 7 mnd, tror ikke det er så unormalt.

Kanskje tidlig i normalgruppa, men ikke ekstremt tidlig...

Anonymous poster hash: 36ef5...9e5

Skrevet

7 måneder reiste han seg. Rundt 9/10 måneder gikk/løp han på egenhånd. Sitte på egenhånd ikke før han var 11 måneder.

Barn er forskjellige ;)

Anonymous poster hash: 88451...110

Skrevet

Skal fotballfrue nekte henne å reise seg da eller?

Skrevet

Skal fotballfrue nekte henne å reise seg da eller?

Ja,selvfølgelig! ;)

Skrevet

Hehe, barnet hennes er vel ikke mer vidunderlig, søtere, flinkere, mer sjarmerende barn enn det alle andre har? Ja,jeg leser bloggen hennes til tider, men får ingen mer wow følelse over barnet deres enn andre sine. Mine derimot, de får wow følelse fra meg! ;)

Forstår ikke hvorfor alle mener at hennes barn er så fantastisk skjønn og herlig og vet ikke hva. Hun er en baby på x antall mnd, og er ikke så aldeles fantastisk at jeg får gåsehud og trangen til å spise henne opp.. Men helt ordinær baby, så søt som alle babyer er. (Dog mine er selvsagt hakket bedre. ;) )

Anonymous poster hash: 86f6b...f79

Skrevet

Min minste var 6-7 mnd da han reiste seg opp ved bordet, mens eldste var sent ute og nesten året. Begge er helt normale!

Skrevet

Datteren min reiste seg etter ting da hun var 5,5 mnd. Før det kunne vi "plassere" henne slik om vi ville ta bilde, men hun kom seg opp selv først 5,5 mnd gammel. 10 mnd gammel gikk hun. Ikke noe mer vidunderbarn enn alle andre (verdens flinkeste i mine øyne såklart)...

Anonymous poster hash: 0b0ba...938

Skrevet

Jeg lurer litt på hvordan det må være å følge mennesker med kun å finne noe å kritisere som mål?

Jeg lurer oppriktig på det...

Skrevet

Syns den ungen ser skikkelig tynn og spinkel ut...

Anonymous poster hash: 4328a...68b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...