Gå til innhold

Hva skjedde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg la meg 23.30 på deilig kaldt soverom og passelige 14 nattegrader ute.

Våkna 07.50 til sinnsyke 28 varme?!?

Nei, vi er ikke i "sydenlandet", men hjemme.

Som et resultat av dette har vi selvsagt ikke fått akklimatisert oss og raver rundt i ørska fortsatt. 

Barn levert hos besteforeldre som dro rett på stranda. Vi alene hjemme til i morgen og skal liksom "få gjort litt ting".

Jeg tror jeg tar meg en øl.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den skåler vi på! (Snart, skal bare bli ferdig på jobb og komme meg på butikken først). Dette er bare vanvittig. 25 grader her

Skrevet

Sjokkerende varmt ja, og  veldig herlig egentlig - ikke minst når dere bare skal "få gjort litt ting" uten unger! Da kan "litt ting" være øl og pulings, eller fire timer slumring i halvskygge, eller parkering på uteservering leeenge etter "vi må jo legge oss for ungene våkner tidlig". Nyt det!

Skrevet

Den skåler vi på! (Snart, skal bare bli ferdig på jobb og komme meg på butikken først). Dette er bare vanvittig. 25 grader her

Wow, det fortjener dere virkelig!

Skrevet

Sjokkerende varmt ja, og  veldig herlig egentlig - ikke minst når dere bare skal "få gjort litt ting" uten unger! Da kan "litt ting" være øl og pulings, eller fire timer slumring i halvskygge, eller parkering på uteservering leeenge etter "vi må jo legge oss for ungene våkner tidlig". Nyt det!

Det hjalp med en øl.

Hue klarna såpass at jeg tar meg en til og da har jeg gjort litt ihvertfall. 

Tydeligvis gikk det opp et lys for han andre her hjemme også. Akklimatisere seg betyr så mangt, og i dag betyr det at vi skal akklimatiseres noen timer fra full rulle til null rulle (evt bare rulling i høy).

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Skulle gjerne hatt de varmegradene her jeg sitter under teppe og fryser :)

Nyt det :)

Skrevet

Mannen hadde Munholm og grillmat da jeg kom hjem. Skal nå og kjøpe solstoler eller noe annet lignende. Håper Clas innfrir.

Skrevet

Her er det så mørkt og lummert at jeg vurderer å gå og legge meg...men egentlig bør jeg nok forte meg ut og ta inn vaska før det får en runde skylling ekstra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...