Gå til innhold

Hente ut ting hos eksmannnen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er dette om eksmannen nekter at man får hente ting der? Både biler og møbler/verdisaker?

Anonymous poster hash: 2f3e9...bb3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke mulig å møte opp på politiet og få de med dit? Dette gjelder min mor, som er redd og vil ikke dit etter flere hendelser med vold.

Men kommer jeg dit som datter får jeg ikke lov til å komme innom dørene..

Skrevet

hun får snakke med politiet.

Når min søster skulle hente ut sine og barnas ting fra huset hadde hun snakket med politiet og fikk avtale om en tid hvor de ble med henne for å hente de sakene som hun skulle ha med seg.

Det var i hovedsak snakk om klær og slikt den gang. Om de skal ha ut møbler og verdisaker vet jeg ikke om det må foreligge en avtalt liste om hvem som skal ha hva før politiet kan hjelpe.

Første hun bør snakke med er ihvertfall politiet så vet de prosedyrene.

Eventuelt hun kan ringe krisesentret og få råd der de har hjulpet mange i samme situasjon

Anonymous poster hash: 15aa7...a2e
Skrevet

Jeg regner med at det er din mor sine ting det er snakk om og at det ikke er uenighet om det? I så fall kan dere be om at politiet bistår med å hente ut ting. Det er ikke uvanlig at politiet gjør dette.

Skrevet

Med møbler så mener jeg en seng til min yngre søster og møblene mine.. Min mor vil egentlig ikke ha noe som helst der imed han har gjort alt for å ødelegge ting, men latt våre (barna) ting være i fred, til en viss grad...

Men i med min far ikke ser at ting går utover oss barna, så gjør han alt i sin makt for å ødelegge for mor. Altså, derfor nekte oss å hente i med vi da kan hjelpe mor.

Jeg vet det høres forvirrende ut, og det er det og, men min far er ikke frisk.

Det har vært slutt i 3 år, og bodd fra hverandre den tiden... Ikke før nå min mor orker, men ingen av oss vil hente mens han er der... Ingen kan nekte han å være der men kan hende han lar være å nekte, skremme, og være i nærheten akkurat den tiden om vi har med hjelp av politiet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...