Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Eg gjorde den tabba å tru at eldste kunne unnvere Bamse medan han tok eit meget sårt tiltrengt bad. Å legge han i vaskemaskina og putte på såpe gjekk fint, det gjorde ho til og med sjølv. Men etter eitt minutt meinte ho det fekk vere nok. No går ho ned og opp kjellertrappa og hyler "Bamse"! Og eg som hadde planlagt trommeltørk også, det utgår nok. Han blir vel kost tørr tenker eg.

Endret av ★
Videoannonse
Annonse
Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Jeg må lure den ut av armkroken mens lille sover og vaske den på kvelden :P tromler også før jeg legger meg. Alt det rare man tar seg i å gjøre :P

Skrevet

Blir nok gjort slik neste gong, no ligg ho på golvet oppløyst i tårer og slemme mamma får ikkje trøste ho :(

Skrevet

Jeg kjenner jeg er glad for at mine ikke har en spesiell favorittbamse. Lilletulla har lagt sin elsk på gulpekluten, men den har vi tolv like av, og de vaskes jo titt og ofte.

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Huff, ingen god følelse stjerna :o

Håper det blir fort glemt når bamsen er på plass igjen.

Skrevet

Åh, det er såre greier.

Her må jeg forhandle og planlegge.

Dette gjelder også seksåringen.

Jeg har forresten tatt vare på min fra jeg var liten :)

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Hehe jeg var medkonspiratør med ei venninne som ikke hadde trommel - ungene ble maks aktivert mens bamse gikk på hurtigspinn i vaskemaskinen og så rask ekspedert i trommel før lunsj og is ble servert. Og så om kvelden "mamma bamse lukter så rart, såpe lissom" hehehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...