Anonym bruker Skrevet 5. juli 2014 #1 Skrevet 5. juli 2014 Ser at mange bruker hjerter, palmer osv. Hvordan? Anonymous poster hash: 7bea9...aa3
GeeGee Skrevet 5. juli 2014 #2 Skrevet 5. juli 2014 Laste ned en app som heter Emoji, eller noe sånt. Da vil det komme en jordklode på tastaturet, velger du den får du opp masse forskjellige symboler.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 5. juli 2014 #4 Skrevet 5. juli 2014 Gå inn på innstillinger---> generelt---> tastatur--->tastaturer--->legg til nytt tastatur---> emoji Så bytter du tastatur frem og tilbake på globusen i tastaturet
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2014 #5 Skrevet 5. juli 2014 Fungerer dette med andre telefoner enn iphone også? Anonymous poster hash: dbfa3...1e2
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 5. juli 2014 #6 Skrevet 5. juli 2014 Fungerer dette med andre telefoner enn iphone også? Anonymous poster hash: dbfa3...1e2 Det tør jeg ikke si, du må sjekke i innstillingene til tastaturet. Jeg har ikke funnet noen god løsning på Samsung nettbrettet mitt.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2014 #7 Skrevet 5. juli 2014 😄✨fikk d til keg🌟 lurt veldig på dette selv i d siste Anonymous poster hash: 9ac45...2ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå