Anonym bruker Skrevet 5. juli 2014 #1 Skrevet 5. juli 2014 Jeg har at gavekort på et spa-sted som jeg må bruke før 25. juli. Jeg har aldri fått vokset noe profesjonelt, men vurderer å bruke gavekortet på dette nå. Er det for "drastisk" å gjøre alle disse tre tingene første gang jeg før noe vokset? Gjør det veldig vondt? Og hvor lange må hårene være for at det skal fungere med voksingen? Anonymous poster hash: 1e251...4b5
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2014 #2 Skrevet 5. juli 2014 Det er verst akkurat idet man har menstruasjon, pga mye hormoner i sving Jeg har ikke tatt bikinilinjen før, men skal det nå snart, så akkurat det kan jeg ikke uttale meg særlig om desverre! Legger og lår er null problem, så tror du skal klare deg fint med alle tre Det er ikke alle plasser det er så vondt, det er spesielt ved anklene osv og andre plasser med tynn hud generelt som gjør litt mer vondt enn andre plasser ettersom jeg har erfart, men det kan sikkert være individuelt?Hårene må være noen millimeter lange, men de kan ikke være fooor lange heller Nedentil ca 1 cm, spesielt siden dette er din første gang Det er også mulig å vokse øyenbryn, armer osv hvis du ikke er heeelt på Brazilian-punktet enda Lykke til Anonymous poster hash: e20e6...eb9
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2014 #3 Skrevet 5. juli 2014 Ingen problem. Jeg bruker alltid å ta alle de tingene + under armene når jeg vokser, og har gjort det siden jeg begynte for ca 25 år siden. Det er litt vondt første gangen, men ikke verre enn at du kommer til å overleve helt fint. Jeg personlig syntes det var mest vondt å ta under armene for første gang. Anonymous poster hash: e138d...8c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå