Anonym bruker Skrevet 5. juli 2014 #1 Skrevet 5. juli 2014 Guuuud så turn off. Høres ut som jenter når de prater. Anonymous poster hash: d4cf9...594
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2014 #2 Skrevet 5. juli 2014 Verste som finnes!! Jeg bor her. Har heldigvis funnet meg en mann som kommer fra et annet sted Anonymous poster hash: e5df2...877
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2014 #3 Skrevet 5. juli 2014 Tror det er hva man blir vant med. Jeg er fra Arendal og tenker ikke stort på det. Den verste dialekten jeg vet er Stavanger dialekta men allikavel syns jeg mannen med den dialekten er fantastisk. Og liker dialekten der. Anonymous poster hash: 01277...e7e
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2014 #4 Skrevet 5. juli 2014 Synes Arendalsdialekten er grusom, uansett kjønn. Så flatt og usjarmerende. Høres ut som alle r byttes ut med g... Tenker bare på de der to nerdene i Torsdag kveld fra Nydalen. Grøss. Anonymous poster hash: e2ed1...65e
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2014 #5 Skrevet 5. juli 2014 Synes det kan være litt sexy jeg, kanskje fordi jeg forbinder det med ulven i filmen "Sannheten om Rødhette" Anonymous poster hash: cba61...522
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå