Gå til innhold

jeg mistet barnet mitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var 16 uker på vei. Alt skjedde hjemme når jeg var helt alene.

Barnefar er på hytte tur og jeg har ikke klart å få tak i han.

Jeg har to barn fra før. Vi har jobbet hardt for å få dette barnet.

Jeg trenger råd til hvordan gå videre best mulig.

Lite søvn i natt, tårene triller.

Anonymous poster hash: ab3a7...c84

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender deg en klem og gode tanker <3

Anonymous poster hash: 3899d...8b1

Skrevet

Først og fremst må du ta en tur til legen, dersom dette skjedde hjemme... Det er en fødsel når du har kommet så langt.

Har du familie eller nære venner du kan ringe?

Anonymous poster hash: 810d8...445

Skrevet

Mamma vet om det, hun er stor støtte. Hvert på sykehuset.

Trenger barnefar men får ikke tak i han. Har hjelp til å ringe han

Anonymous poster hash: ab3a7...c84

Skrevet

Sender deg en stor god klem ♡ Nå trenger du støtte og trøst fra dine nærmeste... håper mannen din snart kommer hjem. Det er ikke noe du kunne gjort annerledes... livet er så urettferdig av og til. Mange ting man ikke kan kontrollere. :-( klem

Anonymous poster hash: a5155...df7

Skrevet

Sender varme tanker og vet hvor langt nede du er nå... Mistet også i uke 15, men MA så måtte på sykehuset for "å føde", grusomt. Du må nok innse at disse første dagene er svarte og vonde, om du ikke ser litt lettere på det om en ukes tid kan du prøve å få time hos en sosionom - på sykehuset heller helsestasjon, det hjalp meg litt, få sortere tanker. 

Håper du får tak i mannen snart og har støtte rundt deg, det gjør sorgen noe lettere å bære. 

Klem 

Skrevet

Stor bamseklem fra meg.

Skrevet

Huff, så utrolig trist å lese, slik ska jo bare ikke skje så sent :-( forstår veldig godt at du ønsker mannen din der med deg, han var den viktigste støtten for meg også da vi mistet! Håper at du får tak i han snart og at han tar godt vare på deg i sorgen <3

God klem

Anonymous poster hash: 4d6be...5d6

Skrevet

Uff, så trist.....

Klem til deg.

Anonymous poster hash: 4b89a...25b
Skrevet

Klem til deg! <3

Anonymous poster hash: f894e...7bf

Skrevet

Stor klem til deg. Uff, grusomt å ikke få tak i mannen i en sånn situasjon!! :(

Anonymous poster hash: 810d8...445

Skrevet

klem til deg, håper du har fått tak i mannen

Skrevet

Så utrulig trist å høre. Jeg fikk også beskjed alene på ul at fosteret mitt hadde dødd i magen. Ikke like langt på vei som deg, men når sånt skjer så er det utrulig viktig at en har noen andre der. Om det er mannen eller noen andre. Noen som elsker en og tar vare på en slik at en kan være svak. 

Utrulig trist at du måtte gå igjennom det alene. 

Håper du har noen andre nå som tar vare på deg, og at du får tak i mannen din fort. 

Og at du har noen andre til å ta vare på barna dine nå slik at du har mulighet til å ikke måtte være sterk. At du kan sørge og gråte og være svak en stund og bare ta vare på deg selv. 

Noe helt annet. Hvis du er rhesus minus, så husk at du må få en sprøyte hvis du mister så langt på vei. Sånn at det ikke blir antistoffer til neste gravidtet. Men det vet du sikkert hvis du har flere barn fra før av. Unnskyld at jeg kommer med noe så praktisk under sorgen, men ville bare i det for ikke alle som har rhesus minus vet at de burde få det når de mister. 

Klem!

Anonymous poster hash: 2b938...657

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...