Gå til innhold

Mensmurr/menssmerter i 3 uker ?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt menssmerter i 3 uker nå.. Pga det trodde jeg at jeg kunne være gravid og tok test, negativ. Tenkte at da kommer vell mensen nå. Men det gjorde den ikke. Så, for en uke siden kom mensen, og den var ferdig etter 4 dager. Men smertene har jeg fremdeles! Jeg har allså hatt smertene i 3 uker nå! Noen som vet hva dette kan komme av?!

Anonymous poster hash: 12c42...113

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uvi eller annen infeksjon i underlivet?

En test til kanskje?

Anonymous poster hash: 172d5...5df

Skrevet

Uvi eller annen infeksjon i underlivet?

En test til kanskje?

Anonymous poster hash: 172d5...5df

Lite sannsynlig at jeg har non infeksjon.. Men er jo verdt å sjekke så man er sikker. Noe annet det kan komme av ?

Skrevet

En test til?

Anonymous poster hash: f119d...7e1

Skrevet

Tok en test for 2 uker siden og en til dagen før mensen kom, er vell da lite sannsynlig jeg er gravid ?

Hi

Skrevet

Da foreslår jeg en time hos lege/gynekolog. Ville tatt celleprøve og sjekket om det kunne være infeksjon etc. Ikke sikkert det er noe annet enn at kroppen tuller med deg ;)

Skrevet

Da foreslår jeg en time hos lege/gynekolog. Ville tatt celleprøve og sjekket om det kunne være infeksjon etc. Ikke sikkert det er noe annet enn at kroppen tuller med deg ;)

for flere år tilbake hadde jeg hatt cellegorandrinher og skulle egentlig inn på sjekk hvert år eller hvert andre år eller hva det var.. Dette er ca 4 år siden og har ikke blitt sjekket siden..... Ble litt bekymret her nå..

Hi

Skrevet

Hvorfor ble du ikke sjekket igjen når du hadde celledeling? Jeg var på det meste 2 ganger i året en periode. Jeg hadde selv ansvar for å bestille timene selv til GU.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...