Gå til innhold

Hvor mye ned i vekt i uken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 160 høy og veier 75 kilo. Jeg har en liten baby og ammer enda. Men hvor mye kan jeg gå ned i uken? forsvarlig og i en sånn grad at det ikke blir til at det går For fort så jeg legger på meg det dobbelte av det jeg går av siden.

Noen som vet litt ? Takk for svar :)

Anonymous poster hash: 18df8...120

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De sier vel at 0.5-1 kg i uken er det beste, men husk at du må være påpasselig siden du ammer! Slanker man seg, så kan man miste melken!

Anonymous poster hash: 836bd...f1b

Skrevet

De sier vel at 0.5-1 kg i uken er det beste, men husk at du må være påpasselig siden du ammer! Slanker man seg, så kan man miste melken!

hvor mange kcal kan jeg ligge på i døgnet? Med tanke på at jeg har så mye å gå på, er det ikke greit å gå ned litt mer enn 1 kilo uken? Takk for svar forresten :)

Skrevet

Flere?

Skrevet

I steden for å tenke kalorier ville jeg ha prøvd "dietten" eller livsstilen til Berit Nordstrand: 12 uker til et sunnere liv og en smalere midje. Jeg prøvde denne mens jeg ammet. Gikk ned ca en kilo i uka, kunne spise meg så mett jeg bare ville, så lenge jeg fulgte noen retningslinjer. Hver uke skal du gjøre en liten endring. Jeg veide 78 og er 170, gikk ned ca en kilo i uka.. Er i uke fem nå, ammer

Anonymous poster hash: 177eb...246
Skrevet

De sier vel at 0.5-1 kg i uken er det beste, men husk at du må være påpasselig siden du ammer! Slanker man seg, så kan man miste melken!Anonymous poster hash: 836bd...f1b

hvor mange kcal kan jeg ligge på i døgnet? Med tanke på at jeg har så mye å gå på, er det ikke greit å gå ned litt mer enn 1 kilo uken? Takk for svar forresten :)Anonymous poster hash: 18df8...120
Selv om du har mye å ta av som du sier, så anbefaler de likevel ikke en raskere veknedgang enn 0.5-1 kg i uken. Men det er mange overvektige som tar av mange kg de første ukene før vektnedgangen stabiliserer seg! Men mtp at du ammer, så skal jeg ikke uttale meg så mye, da jeg ikke har peiling på dette området når det kommer til amming og slanking. Vet bare at man kan miste melken hvis man slanker seg mye! Jeg vill satt meg inn i det ved å søke på nettet, evt kjøpt en bok! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...