Gå til innhold

Har en svoger som er så utrolig rar.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er utrolig bedreviter, snakker bare om LO, arbeiderpartiet og jobben hans som alle driter i. Han klarer ikke delta i en samtale uten og overta den. Han driver med bowling og snakker om det som trim.

Han er kverrulerende og kommer alltid innom når det ikke passer og blir en evighet. Han mener alle andre er uhøflig, men han er minst høflig av alle jeg kjenner. Hater å forholde meg til han. Mannen min syns også han er rar, men kan ikke kutte han ut fordi det er broren. Men kan vi ikke i det minste begrense han litt? Hvordan sette grenser for menn på 45?

Anonymous poster hash: 805b1...ac5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff...sitter i samme kano :( Har en svoger som er verdens mest selvsentrerte mann og mener for alvor at verden kretser, eller burde kretse, rundt han. Klarer KUN små doser!!! Derfor ses vi sjelden, MAX 1 gang per mnd og KUN korte max 2 timers visitt. Om vi skal treffes oftere enn det, sender jeg mannog unger alene ;)

Anonymous poster hash: 8a0bd...0d6
Skrevet

Han er utrolig bedreviter, snakker bare om LO, arbeiderpartiet og jobben hans som alle driter i. Han klarer ikke delta i en samtale uten og overta den. Han driver med bowling og snakker om det som trim.

Han er kverrulerende og kommer alltid innom når det ikke passer og blir en evighet. Han mener alle andre er uhøflig, men han er minst høflig av alle jeg kjenner. Hater å forholde meg til han. Mannen min syns også han er rar, men kan ikke kutte han ut fordi det er broren. Men kan vi ikke i det minste begrense han litt? Hvordan sette grenser for menn på 45? Anonymous poster hash: 805b1...ac5

Trykk på mobilen neste gang han setter i gang :)

Så kan du si "nedenfor og hjem med AP", mens du spaserer ut av diskusjonen.

Anonymous poster hash: 8cdd0...b99

Skrevet

Han er kverrulerende og kommer alltid innom når det ikke passer og blir en evighet. Han mener alle andre er uhøflig, men han er minst høflig av alle jeg kjenner. Hater å forholde meg til han. Mannen min syns også han er rar, men kan ikke kutte han ut fordi det er broren. Men kan vi ikke i det minste begrense han litt? Hvordan sette grenser for menn på 45? Anonymous poster hash: 805b1...ac5

Trykk på mobilen neste gang han setter i gang :)

Så kan du si "nedenfor og hjem med AP", mens du spaserer ut av diskusjonen.Anonymous poster hash: 8cdd0...b99

*nedenom

Anonymous poster hash: 8cdd0...b99

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...