Gå til innhold

Familievernkontoret...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om man som par søker time på Bufetat for veiledning i kommunikajson og samspill med/mellom hverandre som par, blir barnevernet automatisk koblet inn da?

Er det noen her som har gått til parterapi på familievernkontoret?

Hjalp det dere?

Ønsker å forsøke parterapi og lære oss og kommunisere,men jeg er så redd for at barnevernet da skal kobles inn... Ikke at vi har noe å skjule, men alikavell..liker ikke taken på det.

Anonymous poster hash: 52571...9a3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i alle dager skulle de koble inn barnevernet? Med mindre dere har alvorlige problemer som tydelig går ut over barna er det absolutt ingen automatikk i at det å få hjelp fører til melding.

Anonymous poster hash: 79437...154
Skrevet

Nei, jeg vet ikke jeg... derfor jeg lurer.

Vi har ikke alvorlige problemer som går utover barna i den forstand, men sliter med kommunikasjon og hakker stadig på hverandre. Irriterer oss over alt med hverandre og prater ikke sammen lengre.

Anonymous poster hash: 52571...9a3
Skrevet

Gikk til familievernkontoret med min ex mann i 1 år. Dette mens vi var sammen, ingen som ringte barnevernet.

Vi var og i samtale angående samvær, og da satt han og løy masse om hvilken dårlig mor jeg var, ble ikke ringt barnevernet da heller.

Anonymous poster hash: 264be...d1d
Skrevet

Nei, barnevernet blir ikke automatisk blandet inn. Og barnevernet ser på det som svært positivt når folk tar tak i problemene sine! Lykke til!

Hilsen barnevernarbeider

Anonymous poster hash: 0a7e5...b46

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...