Gå til innhold

Redd for at noe skal skje med barnet mitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går med en konstant frykt for at noe skal skje med barnet mitt på 3 år, dette har jeg gjort siden det ble født. Andre som har det sånn? Har lyst på et barn til, men føler noen ganger at jeg ikke orker å skulle gå å føle den samme redselen for enda ett barn.

Anonymous poster hash: 1c7db...1ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke konstant med er redd ja. Det ble enda verre med nummer 2....

Anonymous poster hash: 281b5...0de
Skrevet

Jeg har 2 barn. 1.fødte er jeg ganske avslappa til. Han er sterk, modig, raus, får seg lett venner og er veldig ærlig med følelsene sine, så jeg vet alltid hvor jeg har han.

Datteren min derimot har jeg vært bekymra for siden hun lå i livmora. Det har alltid vært noe som ikke føles "rett". Jeg prøver å undertrykke dette. Men hun har hatt diverse ernæringsproblemer, utvikling osv. Jeg klarer aldri helt å slippe henne på en måte og slappe av. Hun er alltid et slags trykk i hodet. Selv i fantastiske situasjoner, føler jeg en slags tristhet som om det ikke skal vare. Har egentlig aldri satt ord på dette før. For jeg prøver å undertrykke det og behandle henne likt som storebror og det er helt sikkert noe som bare eksisterer i mitt hodet.

Anonymous poster hash: d4972...54b

Skrevet

Du må få noen å snakke med

Ikke bra å ha det sånn

Jeg vet hvordan du har det, sleit veldig en periode

Anonymous poster hash: 4d76e...fae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...