Gå til innhold

Mitt liv som mobbeoffer.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine år på skolen var ikke av de beste….føler idag at jeg burde vært endel år foruten.Jeg ble mobbet daglig,banket,dratt i sølen og ertet.Det hadde vært rart hvis jeg i den situasjonen jeg var i skulle ha gjort det bra på skolen.Hadde mobberene visst at jeg har dype sår i hjerte som jeg vil alltid bære med meg.Gikk til psykolog som gjorde at det jeg har opplevd kom litt lenger i sekken min,men alltid kommer til å være der.Jeg ble siktet på med pistol av en vennine når jeg gikk i fjærde ,heldigvis gikk den ikke av men det var grusomt å være livredd.

 

Hvis mobberene hadde visst hva de har frarøvet meg?? som god utdanning,troen på meg selv,at jeg er noe osv,vet de det??

 

Det som plager meg i voksen alder er såret i hjertet som aldri vil gro.At jeg alltid lurer på om det jeg gjør er godt nok?Og at jeg har mistanke om at jeg har add som nok burde vært oppdaget men som ikke ble det.Jeg burde hatt hjelp som liten som jeg ikke fikk.

 

Måtte bare lufte litt.



Anonymous poster hash: b1bb1...326
Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Mine år på skolen var ikke av de beste….føler idag at jeg burde vært endel år foruten.Jeg ble mobbet daglig,banket,dratt i sølen og ertet.Det hadde vært rart hvis jeg i den situasjonen jeg var i skulle ha gjort det bra på skolen.Hadde mobberene visst at jeg har dype sår i hjerte som jeg vil alltid bære med meg.Gikk til psykolog som gjorde at det jeg har opplevd kom litt lenger i sekken min,men alltid kommer til å være der.Jeg ble siktet på med pistol av en vennine når jeg gikk i fjærde ,heldigvis gikk den ikke av men det var grusomt å være livredd.

 

Hvis mobberene hadde visst hva de har frarøvet meg?? som god utdanning,troen på meg selv,at jeg er noe osv,vet de det??

 

Det som plager meg i voksen alder er såret i hjertet som aldri vil gro.At jeg alltid lurer på om det jeg gjør er godt nok?Og at jeg har mistanke om at jeg har add som nok burde vært oppdaget men som ikke ble det.Jeg burde hatt hjelp som liten som jeg ikke fikk.

 

Måtte bare lufte litt.

 

Anonymous poster hash: b1bb1...326

 

Hvor er du i dag da? Har du familie, jobb, mann osv? 

 

Kan det hente at du ser ned på deg selv uten grunn? At du kanskje faktisk har klart deg godt - selv om du har blitt mobbet? 

 

Ikke skad deg selv med å rakke ned på deg selv! Du er garantert god nok som du er nå!! Tror du ikke? 

Skrevet

Har barn,mann,jobb og hus.

Troen på meg selv kommer aldri til å være der og jeg kommer alltid til å være usikker.

Har klart meg godt men har vært en lang vei å gå…….



Anonymous poster hash: b1bb1...326
Skrevet

Så trist å lese. Vil bare gi deg en god klem!

 

Anonymous poster hash: 2bfcc...2e6

Skrevet

 

Har barn,mann,jobb og hus.

Troen på meg selv kommer aldri til å være der og jeg kommer alltid til å være usikker.

Har klart meg godt men har vært en lang vei å gå…….

 

Anonymous poster hash: b1bb1...326

 

Kanskje du burde få litt hjelp til å få litt bedre selvfølelse? Av en psykolog/psykiatrisk sykepleier? Hvis det er noe du ønsker selv da :) 

Skrevet

Vondt å lese at du har hatt det så vanskelig :( Håper du får hjelp nå slik at du får troen på deg selv. Jeg håper du en dag føler deg klar for å følge dine drømmer, for eksempel skaffe deg en utdannelse. Kanskje er det også et lite steg på veien for økt selvtillit?

 

Du bestemmer selv over ditt eget liv. Du har behov for å vise hva deg selv og andre hva DU KAN. Og du har behov for å føle at du tilhører noen og at du kan være noe andre. Finn støtte i familien og de rundt deg. Søk hjelp på ny. Du fortjener å ha et godt liv! Lykke til!  



Anonymous poster hash: 732d5...e02
Skrevet

 

Vondt å lese at du har hatt det så vanskelig :( Håper du får hjelp nå slik at du får troen på deg selv. Jeg håper du en dag føler deg klar for å følge dine drømmer, for eksempel skaffe deg en utdannelse. Kanskje er det også et lite steg på veien for økt selvtillit?

 

Du bestemmer selv over ditt eget liv. Du har behov for å vise hva deg selv og andre hva DU KAN. Og du har behov for å føle at du tilhører noen og at du kan være noe andre. Finn støtte i familien og de rundt deg. Søk hjelp på ny. Du fortjener å ha et godt liv! Lykke til!  

 

Anonymous poster hash: 732d5...e02

 

Her gikk det litt fort i svingene,  håper jeg likevel fikk frem essensen i innlegget :) 

 

Anonymous poster hash: 732d5...e02

Skrevet

Forstår veldig godt at det du opplevde har gitt deg noen sår. Jeg ble selv "mobbet" sier det i anførselstegn fordi det ikke var i nærheten av hva du opplevde, men det var likevel nok til å føle meg mindreverdig, redd for å gjøre noe andre vil oppleve som dumt, veldig selvkritisk og ikke den med best selvtilitt.

 

Få hjelp til å snakke om det å bearbeide det slik at sårene kan begynne å gro. Arr vil det kanskje bli, men også disse kan blekne

 

Husk at det som ble gjort i mot deg ikke definerer den du er. Fortiden vil alltid være der og den kan ikke gjøres noe med, men du har fremtiden forran deg med mange muligheter, den ligger der som et blankt lerret og du har fargestiftene.

 

Gå til psykolog eller noen andre som kan hjelpe deg, få bearbeidet det vonde og prøv å se positivt på deg selv. Du er unik slik du er, og det burde ingen få lov å stjele fra deg. <3

Skrevet

Forstår veldig godt at det du opplevde har gitt deg noen sår. Jeg ble selv "mobbet" sier det i anførselstegn fordi det ikke var i nærheten av hva du opplevde, men det var likevel nok til å føle meg mindreverdig, redd for å gjøre noe andre vil oppleve som dumt, veldig selvkritisk og ikke den med best selvtilitt.

 

Få hjelp til å snakke om det å bearbeide det slik at sårene kan begynne å gro. Arr vil det kanskje bli, men også disse kan blekne

 

Husk at det som ble gjort i mot deg ikke definerer den du er. Fortiden vil alltid være der og den kan ikke gjøres noe med, men du har fremtiden forran deg med mange muligheter, den ligger der som et blankt lerret og du har fargestiftene.

 

Gå til psykolog eller noen andre som kan hjelpe deg, få bearbeidet det vonde og prøv å se positivt på deg selv. Du er unik slik du er, og det burde ingen få lov å stjele fra deg. <3

Vondt å lese at du også har blitt mobbet.Var godt å lese om blanke ark og fargestifter tel.Det jeg tenker at jeg må være utrolig sterk som har oppnådd det jeg har gjort,at jeg har kommet så langt.Skulle bare ønske at det gikk an å viske ut mye av fortiden.

 

Anonymous poster hash: b1bb1...326

Skrevet

Du er kjempesterk. :) Å viske ut fortiden hadde vært noe, men husk at den også har gitt deg en erfaring og en styrke som har gjort deg til den du er i dag. Du kan bruke det negative å snu det til det positive. Tenk for en ressurs du kan være for eksempel barna dine. På grunn av dine erfaringer vil du nok helt sikkert være en veldig oppmerksom mamma som ser og følger opp barna om de skulle oppleve noe vondt f.eks på skolen. Du vil være en mamma som kan sette seg inn i hva de gjennomgår og som kan støtte å være der for de på en annen måte enn om du ikke hadde opplevd det

 

Rotete skrevet, men håper likevel du forstår hva jeg prøver å si. Helst skulle man ha vært foruten mye, men når man engang har opplevd det så kan man bruke det til noe positivt. Ikke lett å klare å tenke slik når man selv har vondt, det er derfor så viktig at du får bearbeidet det... Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...