Gå til innhold

KJEDER MEG!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen har okkupert leilighetas eneste tv for å se det kjedeligste jeg vet nemlig fotball. Dataen har tatt kvelden så kan ikke bruke den for å se film. Har ingen jeg kan besøke, eller noe å gjøre så jeg kjeder meg skikkelig. Jeg må få meg venner... *sukk*

Hadde jeg bare vært trøtt, men den gang ei. *Dagenssynessyndpåmegselvinnlegg*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men det er jo så mye spennende på nett (mobilen) :D

Forumet, ruzzle, Candy Crush osv :)

Anonymous poster hash: 3732a...47b
Skrevet

Jeg er i samme situasjon.... og tror ikke vi er alene ;)

Skrevet

Hva er russle? Candy crush er vel knyttet til face? Forumet er min redning, men nå har jeg vel vært innom alle trådene i den siste tid så begynner å bli tom for noe spennende å lese. :P

Bra jeg ikke er heelt alene da. Skjønner ikke fasinasjonen med fotball altså. Ikke er han pratende til heller...

Skrevet

Hva er russle? Candy crush er vel knyttet til face? Forumet er min redning, men nå har jeg vel vært innom alle trådene i den siste tid så begynner å bli tom for noe spennende å lese. :P

Bra jeg ikke er heelt alene da. Skjønner ikke fasinasjonen med fotball altså. Ikke er han pratende til heller...

Ruzzle: Et ordspill som ikke er knyttet til facebook :)

Anonymous poster hash: 3732a...47b

Skrevet

Sjokolade hjelper mot mye!

Skrevet

Hvem er sjefen hos dere da? Hehe.. Neida :)

Er ikke såå fotballgær'n han jeg bor med,men kampen i kveld skulle han se. Sønnen også.. Så da måtte jeg gi meg da. Har flere tver,så er ikke synd i meg.

Neste gang det er fotball kan du jo be han se den hos en kamerat ;)

Jeg koser meg med pad'n og Pepsi Max .

Ha en fin kveld :)

Anonymous poster hash: 4e302...9cc

Skrevet

Sjokoladen er allerede fortært. :P Det var visst en veldig viktig kamp så da føyde jeg meg for husfreden (eller fred og fred, er jo ikke akkurat stille) ;) Han skylder meg nå en hel kveld med romantisk kliss. Må bare finne noe som kn gi ham den samme følelsen som jeg har nå :D

Men nå er det heldigvis ikke såååå lenge igjen...

Gjest 4+engel
Skrevet

Candy crush er heller ikke avhengig av Facebook

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...